mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Masjid Siti Khadijah. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Masjid Siti Khadijah. Papar semua catatan

Jumaat, 25 September 2015

Masjid Siti Khadijah - The Return


Masjid Siti Khadijah - The Return. Lama tul aku tak solat jumaat kat sini. Kebetulan kat sini hari ni. Langsung singgah. Dah banyak berubah. Bawak ziqri sekali. Senang dia sekarang ni. Ajak ja ke masjid, mesti dia ikut.

Jumaat, 23 Mac 2012

Masjid Siti Khadijah

Lama tak singgah sini. Awal gak sampai hari ni. Ye ler. Dari btp ke sini sepelaung jer. Merangkak pun sampai. Around twelve thirty dah sampai. Sesambil nunggukan masuk waktu, sesambil memikio nak gi spital ke idak untuk susulan. Aku paling nyampah kalau nak gi spital. Sengsangat nyampah. Kalau tak diingatkan dada aku yang sakit ni, diikuti ngan batuk yang kurang sesikit jer ni; kim salam ajer la.