mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Simpang Renggam. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Simpang Renggam. Papar semua catatan

Ahad, 12 Februari 2017

Jenjalan Cari Makan : Restoren Jumaat, Simpang Renggam


Jenjalan Cari Makan : Restoren Jumaat, Simpang Renggam. Ni cerita semalam. Cerita nak jenjalan gi kenduri kahwin. Jumpa ucu kat Hentian Kulai. Isi minyak sudah. Isi perut ja belum. Target. Restoren Jumaat. OK la. Makan sambil layan tv. Last last mata dok numpu ke tv. Alamak. Bila nak on semula perjalanan ke melaka ni. Hehehe. Boleh tahan jugak nasi lemak ayamnya.

Ahad, 2 Jun 2013

Yok ke Muor


Yok ke Muor. Esok ada mesyuarat kat Sekolah Tinggi Muar. Lusa, mula aku cuti seminggu. So, alang-alang, bawak semua sekali ke muo. Habis meeting, leh terus gerak ke kedah. Ok ler tu. So, lam kul 11 pagi dah mula gerak ke hotel pelangi muo. Read on...

Isnin, 11 Jun 2012

Mesyuarat Fokus EMiS Kutipan Jun 2012 negeri Johor

Sebahagian daripada Pegawai Maklumat yang hadir
Lokasi mesyuarat fokus Jun 2012
Pagi tadi, bertempat di SMK Dato' Ibrahim Majid; mesyuarat fokus kutipan Jun 2012 telah dijalankan dengan jayanya.

Alhamdulillah.. Banyak input yang baik diperolehi untuk memastikan tahap kesahan data EMiS untuk kutipan perdana nanti berada di tahap optimum.

Isu-isu sistem lain seperti APDM dan SPPJ yang dipertanggungjawabkan pada Unit ICT turut dibincangkan.Semoga sesi verifikasi data Jun ini akan membuahkan hasil yang lebih baik dan mantopppss... InsyaAllah.




Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ahad, 3 Jun 2012

Restoren Jumaat, Simpang Renggam

Roti canai, roti telur, mihun soto 2 mangkuk, air sorang satu... rm12.90. Memang terbaeekkk!!!!

Via x8jer