mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Hari Anugerah Cemerlang. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Hari Anugerah Cemerlang. Papar semua catatan

Sabtu, 26 Mac 2011

Mesyuarat Agung PIBG & Hari Anugerah Cemerlang SKTNP1

Klik untuk gambar yang lebih besar
Iqa, kalau dah dapat buat persembahan.. hmmm..
Pagi tadi, bertempat di dewan nusa perintis, kami pakat pi reramai nak dengar isu. Keduanya nak tengok iqa ambik hadiah. Nombor dua aja.. Takpa la.. Tu yang selalu cakap ngan dia.. main bebanyak hasilnya nanti paham paham la sendiri kan. Orang lain semua pakat bertuisyen.. semua pakat nak potong awak tu.. tapi aku tak berapa nak suka sangat pasal tuisyen tu.. pelik sekarang nih.. tadika pun dah ada yang hantar tuisyen.. Bagi aku, biar la bebudak ni membesar ikut yang sepatutnya.. kecik kecik kasi can la dia bergembira dulu kan..

OK.. balik kat cerita awal.. so, mula la kita gi. cikgu norain datang cari iqa; pasal dia nak menari nanti. Pastu terus masuk dewan. lepak lepak jap sambil menyelami isu isu lepas. aku dah takde pape isu dah nak bangkit, so kita dengar ja la isu. Masa pembentangan cam biasa, suasana akan jadi panas sikit. sorang brader tu ada timbul satu isu. Pada aku dia tak kupas isu dengan detail, jadi sekolah pun tak dapat jawab dengan tepat dan memuaskan hati dia. Tu pasal dia kuar lagi, masalah dia kasi isu lain jugak.. Adoiiihh..

Pastu terus ngan bagi hadiah la pulak. Iqa cam biasa, mesti lari lari punya.. tu pasal aku suruh mama dia amik bideo.. pengalaman mengajar beb.. Dah setel semua aku dah naik bosan, penat, letih, sakit badan.. dah duduk over limit la pulak.. dari kul 7.30 pagi sampai dah dekat 1.30 pm.. lama tu beb.. Mama eager nak tunggu cabutan bertuah.. kikiki.. dedua dapat sapu.. dedua kasi iqa yang amikkan.. belasah ajer la.. sampai rumah, terus tertidur.. semua sekali pulak tu.. ish ish ish..

Browse la ke bawah nak nengok lagi 17 kepin gambo>>>>

Nak tengok lagi banyak klik sini



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kebudak tadika sayang kot tak silap aku

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
bacaan doa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
guru besar.. juga merangkap mantan cikgu mama satu ketika dulu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ydp pibg

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
perasmi mesyuarat, ahli majlis

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
kebudak tadika kasih la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
iqa dah start berjoget dah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
baru meeting mula

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
perbincangan isu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
usul gb untuk tukar kaler lencana sekolah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
persembahan silat

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ucapan gb

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ucapan perasmi hari anugerah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
kebudak cemerlang upsr

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
tokoh pelajar, la ni kat stf dan mrsm

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
iqa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
kat belakang tu hadiah cabutan bertuah.. aku dapat toto, mama dapat cawan.. iqa dapat buku (bukan hadiah cabutan ya)


Enjoice...Sharing is power!!!