mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label kitten. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label kitten. Papar semua catatan

Rabu, 7 Ogos 2013

Back to nature 2013 - Day 2 : Adik Inaz dan kuciang gumuk


Back to nature 2013 - Day 2 : Adik Inaz dan kuciang gumuk. Malamnya, adik inaz bawak balik sekor kucen. Mana adik amik ni? Adik jumpa katanya. Ish ish ish. Jumpa kat mana. Tu, depan rumah orang tu. Pi hantaq balik. OK.

Dah hantaq balik pun dia dok lari mai kejaq adik. Bela ja la adik oiii.. Tapi tokleh bawak balik Johor. OK. Kita tengok la nanti... opppsss.. aku terus taruk nama untuk dia... Kuciang Gumuk, pasal kaki dia pendek dan memang dia agak gumuk.. wakakaka.. Read on...

Ahad, 7 Oktober 2012

Belang and anok anok

Picas setakat Sabtu minggu lepas. Lepak lepak depan umah diaorang..

mknace unlimited™ | Belang and anok anok
mari sini anok anok... kita nak glamer lam web ni ha

mknace unlimited™ | Belang and anok anok
serbu reramai

mknace unlimited™ | Belang and anok anok
seronok bermain tu

mknace unlimited™ | Belang and anok anok
sempat posing tu



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Sabtu, 18 Ogos 2012

Dah bersalin dah si belang nih

mknace unlimited™ | cat delivering kitten in an alley
diam tak diam dah beranak dah si belang nih
Si belang dah beranak masa kami sibuk menyimen laluan masuk tadi. Sekor sekor keluar dalam sela masa yang aku sendiri tak jangka. Memula 2, petang sikit 5. Rasanya tu aje kot. Harap dapat membesar ngan baik la kan... Kucing kat tempat aku ni ganas sikit. Kalau tak jaga bebetul, habis dikekahnya..



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

mknace unlimited™ | cat delivering kitten in an alley
la.. dah beranak.. kat cecelah dinding lak tu
mknace unlimited™ | cat delivering kitten in an alley
try masuk, ngam 
mknace unlimited™ | cat delivering kitten in an alley
try mendekati
mknace unlimited™ | cat delivering kitten in an alley
si hitam ni agak aktif

mknace unlimited™ | cat delivering kitten in an alley
ni baru dua, ada lagi nak kuar ni bang

mknace unlimited™ | cat delivering kitten in an alley
sikit sikit dia lahirkan anak dia

mknace unlimited™ | cat delivering kitten in an alley
sempat menjeling tuh

mknace unlimited™ | cat delivering kitten in an alley
latest update : 5 kitten altogether

Sabtu, 30 Oktober 2010

Teleng's new born kitten


Tarikh : 21 Oktober 2010
Masa : 3.00 petang
Tempat : Depan rumah
Mood : Rasa nak belasah pun ada

Kuat pulak suara kucing kat luar. Rupanya si teleng sibuk dok ngalih anak dia ke tempat baru. Sampai ke depan pintu rumah tu. Hai.. dah kasi tempat sesuka hati jer berpindah randah.. Pening pening..

Enjoice...Sharing is power!!!

Ahad, 9 Mei 2010

Are you involved???

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarLepas nengok dan alih jer ular tadi tu, tetiba jer mata aku terpandang si gumuk wiwi yang dok menjeling jer dari tadi. Haih.. adakah perkaitan wiwi dalam hal ni?? Tapi ular tu takde la pulak cacat cela dia. Kalau ular tu yang datang carik wiwi lain cerita. Macam kes biawak beso datang itu hari. Mencicit lari si wiwi nih.. Sian dia. Tapi sekarang dia dah beso dah pun, dah tak sama cam dedulu. Badan pun sudah gumuk. Tapi masih keletah cam baby kitten lagi. Pantang gosok. Pantang buat main. Sampai tahap gigit-gigit pun ada..

::Klik untuk cerita penuh::



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Enjoice...Sharing is power!!!