mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label basikal. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label basikal. Papar semua catatan

Jumaat, 24 Oktober 2014

Tukar tiub basikal di Gelang Patah


Tukar tiub basikal di Gelang Patah. Petang ni. Seperti yang dijanji. Bawak adik dan basikalnya ke gelang patah. nak tukar tiub. Sekali sampai. Pintu dah tutup. Alamak. Pergi kedai yong seng dulu. Cari pelekat cik ti. Alang alang. Beli sekali lauk untuk kenduri cik ti. Sekali aku keluar. Tokei baru nak keluar. Terus aku jumpa dia. Sekali dia kata OK lah. Terus amik beskal. Dah setel. Tiub ajer yang problem. Meletup. Tak tahan panas. Ish ish ish. Kena la RM10. Belasah ajer la.

Jumaat, 17 Jun 2011

Jom kayuh beskal

Sesekali layan iqa mengayuh kat luar best jugak. Walau dok kat kampung, tapi motor dan keter tetap banyak. So kena teman jugak. Kalau ikut iqa, pergi kedai pun kalau boleh dia nak pergi sendiri ja.
Published with Blogger-droid v1.7.1

Rabu, 8 September 2010

Jom bergumbira

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 7 September 2010
Masa : 6.20 petang
Tempat : Depan rumah
Mood : Gumbira tahap gaban

Ni yang iqa ngan inaz suka kat kedah, pasal diaorang bebas berlari ke luar rumah. Petang tu diaorang pakat main basikal. Pastu adik inaz main kejar arnab. Berlari-lari kejar arnab tu. Dan petang tu jugak baru semua tau, inaz tak reti nak kayuh basikal lagi.. Penat dia mengayuh ke belakang..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Adik inaz tak reti bawak basikal lagi. Asyik asyik kayuh ke belakang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Last last dia menolak basikal kakak dia je

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Iqa takyah citer dah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah mula petik bunga la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengok la tu..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Adik inaz pulak dah start operasi arnab

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Haaa.. kepung dia dik

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Alamak.. dia lari ke kiri la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lari ke kanan. Adik kepung depan dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Aisehh.. lepas lagi la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sempat menyorok lagi tu..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah adik.. jom kita start kayuh basikal balik

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Adik tak pandai la abah. Takpa.. nanti abah ajar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom kita kayuh basikal

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni apasal la pulak ni iqa. Pengayuh jatuh la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kejap ajer setelkan..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sesi mengaja adik inaz kayuh basikal.. sib baik roda tiga

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bolehla sikit sikit

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sampai berdiri nak tekan kasi turun pengayuh tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ziqri pun kuar nak main jugak ka

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Adik sekali lagi dah penat nak kayuh.. lari lari boleh la pulak

Enjoice...Sharing is power!!!