mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label kedai buku. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label kedai buku. Papar semua catatan

Selasa, 13 November 2012

Talent bookstore getaway

Keluar jap ke kedai buku. Iqa dan adik inaz dah sibuk merengek nak buku latihan baru. Layankan aje. Tengah semangat kan. Si ziqri pun amik peluang beli jugak. Tak abis abis ngan abc dia. Dengan pad, dengan magnetic.






Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Sabtu, 27 November 2010

Antara DM dan Mastika

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar ©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Apa beza kedua-dua majalah di atas? Tapi dari satu sebab yang satunya memang sangat senang nak didapati dimana-mana. Dedua nih keluaran November tahun ni. Tapi yang satu tu memang susah sangat nak diperolehi.

Kisahnya, aku semalam semayang kat stesen bas larkin. Lama tul aku tak beli DM. Kesnya itu lah. Susah sangat nak dapat. Sejak masuk PPD, memang aku kurang berkesempatan ke kedai buku yang terbilang lagi. Yang dapat.. gerai-gerai. Majalah biasa yang aku beli cam Majalah PC insyaAllah ada. Tapi tiba tang Dewan Masyarakat.. Ya ampunn.. bak kata sesetengah penjaga kedai.. apa tu.. ada lagi ka bang.. apa? mastika ka bang.. kejadahnya..

Susah sangat nak cari majalah ni rupanya. Hanya sesetengah kedai terpilih ja ada. Yang tu yang susah nak cari tu. Kalau dulu memang aku mudah dan senang nak gi kedai kedai sebegini. Tapi la ni memang susah.. mana sempat la kan..

Nampak sangat orang kita memang tak suka baca majalah sebegini. Leceh? bosan? mahal? Tak tau la mana satu yang betul.. Yang paling aku tensen sebenarnya pasal dia boleh syorkan aku beli mastika tu. Cuba bagi yang ilmiah sikit. Paling best.. hampir semua gerai aku singah tu.. Seketoi pun tarak. Yang banyak.. hai.. mangga.. mastika.. Tu yang tak tahan tu.. Asyik nak sogok cerita hantu, cerita misteri, cerita yang ntah betul ntah tidak. Apa-apa aje la.. Paling penting citer pasal gejala sosial memang bertabur la..

Enjoice...Sharing is power!!!