mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label animal. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label animal. Papar semua catatan

Ahad, 5 Jun 2016

Layan Kucing @ Bangi

Layan Kucing @ Bangi

Layan Kucing @ Bangi. Pagi jemaat. Sambil lepak lepak sarap. Abu pun tiba. Abu ni kucen rasmi si ikhwan. Sungguh samseng sekali mukanya sekarang. Suka pulak si Fiqri dok tepuk tepuk badan dia. Kekadang ngeri jugak bila nengok si Abu macam nak gigit. Tetambah bila di tarik badan abu tu. Sekali jengah keluar. Ada dua ekor kucen lagi. Wahhh.. Dah makin ramai pulak yang datang.

Selasa, 7 Oktober 2014

Projek skodeng ayam bermula kembali


Projek skodeng ayam bermula kembali. Lama aku tak ngambik gambo ayam. Sejak model kesayangan aku mati masa kes selsema burung ituhari, langsung hilang mood aku nak ngambik gambo derang ni. Tadi tengok ramai la pulak melepak kat luar tu. Langsung aku keluarkan kamera. acu. Terus pakat lari. Aiyooo.. ni yang rindu abis ngan model kesayangan dulu tu. Takpa. Slow slow kita bina hubungan balik. Layan la dulu gambo lari lari ayam ni semua. i'll be back

Ahad, 10 Oktober 2010

Youtube : Pankun & James



Petang ni cam biasa layan Pankun ngan James lagi kat tenet. Iqa ngan inaz cukup suka ngan dedua karacter nih. Memang jepun ni kepala hotak geliga tul la. Habis chimpanzee ni diajarnya buat memacam, dan dia boleh buat. Tapi stail dia sendiri la. Walaupun hasil dia jadi, tapi cara dia guna tu kelakar. Ye la.. menatang kan. Iqa ngan inaz ketawa ngekek-ngekek nengokkan nih. Pankun tu chimpanzee, james tu anjing yang dia bawak kemana-mana. Layan la.. Memang syiok..

Enjoice...Sharing is power!!!