mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label cendol. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label cendol. Papar semua catatan

Sabtu, 28 Disember 2013

Sesi makan cendol

Sesi makan cendol kat depan jalan utama. Dahaga pas main lompat lompat tadi.

Isnin, 18 Jun 2012

Soup for Iqa

mknace unlimited™ | Gerai makan gulai ikan sembilang nusa perintis
Tinggal kami jer kat sini.. hehehe makan tengahari jam 3
Selesai kat klinik (fuhhh... penat, lapo bagai. Semua cukup pakej), terus kepala aku pusing jap. Mana aku nak cari bubur atau sup tengahari buta ni. Ingatkan satu gerai nih kat nusa perintis. Gerai Gulai Ikan Sembilang tak silap aku. Senang jer cari. Paling hujung, ada jual cendol sekali. So, kat sini la aku bermastautin jap ngan iqa. Alas perut. Dapat la jugak aku belikan sup untuk iqa. Belasah ajer la. Yang penting bagi yang ringan bak kata doktor tadi. Kekeke... tak tahu ler aku samada sup ayam ni ringan ker berat, dah nama jantan tu jantan jugak la kan. Kuikuikui. Yang penting dapat aku kasi iqa makan sup ayam petang tengahari nih.. Walau petang, tapi kami makan tengahari. Mama pun buat sup ayam dan bubur untuk iqa kat rumah.

mknace unlimited™ | sup ayam untuk iqa
Adakah sup ini sup berat.. hmmm..
ps: pas ni hantar iqa balik makan ubat and then ... back to office for meeting. Harap sempat la kan..



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!