mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label shell. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label shell. Papar semua catatan

Rabu, 15 Julai 2015

Back to nature 2015 : first fuel up


Back to nature 2015 : first fuel up. 3.00 pagi. Shell hentian tanjung malim. Ron95 for rm70++. Terkejut. Tak macam 3 pagi. Lots of people there.

Khamis, 12 September 2013

Yok pulang ke Johor Bahru


Yok pulang ke Johor Bahru. Jangan tanya awat aku boh gambaq ni. Senap kat R&R Dengkil semalam masa on the way balik ke JB dari Shah Alam. Punya la tak larat nak nulih semalam. Hari ni pulak penuh ngan meeting. Malam baru ada sikit masa nulih. Read on...

Sabtu, 23 Mac 2013

Jenjalan petang di Felda Residence, Tanjung Leman

Lupa la pulak nak masukkan suasana petang di Felda Residence. So... Layan nooo...

 
Café

 
swimming pool

Rabu, 21 November 2012

Setelkan beberapa perkara penting

Pagi ni banyak perkara penting perlu disetelkan. Alhamdulillah... semua setel..

isi minyak dulu sebelah pagi

attend kursus ft johor bahru

right on

hantar proposal ke btp

yang last lupa aku nak capture... quantum gis


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ahad, 22 Julai 2012

Seminggu di Kuala Lumpur

mknace unlimited™ | mesyuarat MAP bil 2/2012
mesyuarat map bil 2 bermula
So, ni antara salah satu mesyuarat yang memang fully occupied, dari pagi sampai ke malam setiap hari selama 3 hari 2 malam. Makin banyak perkara ditambah ke dalam tentatif mesyuarat seperti barisan hadapan dan integrasi sistem. Pergghhh... berasap kepala aku. first time aku meeting sampai berasap kepala. pelik jugak. or maybe aku masih belum dapat rehat secukupnya kot. Apa pun... layannnzzz...



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

mknace unlimited™ | laluan utama ke tempat rehat di R&R Pagoh
laluan utama ke tempat rehat di R&R Pagoh
mknace unlimited™ | hentian rehat di lebuhraya PLUS
tak ingat ni hentian mana ntah yang aku berenti
mknace unlimited™ | gulai ayam kampung yang best di R&R pagoh
gulai ayam kampung yang best di r&r pagoh
mknace unlimited™ | isi minyak di shell
Isi minyak dulu
mknace unlimited™ | suasana rutin jalanraya utama kuala lumpur
Suasana rutin jalanraya utama di KL 
mknace unlimited™ | check in room 111 hotel capitol
check in @ hotel capitol
mknace unlimited™ | room 111 hotel capitol
room 111
mknace unlimited™ | low yat plaza berjaya times square from hotel capitol
pandangan luar tingkap bilik aku, low yat berbackground berjaya times square
mknace unlimited™ | sarapan pagi mesyuarat MAP bil 2/2012
sarapan pagi course pertama
mknace unlimited™ | ABC hotel capitol mesyuarat MAP bil 2/2012
ABC kurang gula yang dibikin sendiri aku
mknace unlimited™ | mesyuarat MAP bil 2/2012
isu pengintegrasian sistem sedia ada
mknace unlimited™ | mesyuarat MAP bil 2/2012
barisan ku maklumat dari serata malaysia
mknace unlimited™ | mesyuarat MAP bil 2/2012
rekabentuk SPS dibentangkan
mknace unlimited™ | bayaran parking low yat plaza dari hotel capitol
dulu, sekadar cop aja. sekarang cop + resit kupon dari hotel
mknace unlimited™ | bayaran parking low yat plaza
cam biasa.. RM92, rekod tertinggi setakat ni. sib baik hotel bayokan
mknace unlimited™ | jem di jalan bukit bintang ke jalan hang tuah
Macam biasa jem tahap gaban untuk ke jalan hang tuah
mknace unlimited™ | shell lebuhraya sungai besi
Topup balik minyak @ shell lebuhraya sungai besi
mknace unlimited™ | nasi tambah r&r nilai
makan tengahari di r&r nilai
mknace unlimited™ | char koey teow taman nusantara
Sempat beli char koey Teow sebelum balik

Selasa, 3 Julai 2012

Moh ke Batu Pahat

mknace unlimited™ | Moh kita ke batu pahat
Sesi paksaan makan derian batu pahat
Semalam ke batu pahat. Meeting precouncil jawatankuasa induk pemantauan. Tengahari sempat dipaksa melantak derian. Adoyaiii...



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

mknace unlimited™ | Moh kita ke batu pahat
problem la pulak pagi nih
mknace unlimited™ | Moh kita ke batu pahat
tensen la pulak
mknace unlimited™ | Moh kita ke batu pahat
derian yang perlu dilantak
mknace unlimited™ | Moh kita ke batu pahat
semayang jap kat semejid
agak lengang semejid ni
alamekkk... ada tanda nak bengong nih... sib baik kat pekan nenas dah ok balik

Sabtu, 6 November 2010

Jom Ronda-Ronda : Kaunter Tiket Taman Sri Putri

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 5 November 2010
Masa : 3.00 petang
Tempat : Taman Sri Putri, Skudai
Mood : Waaa.. dah tukar rupa dah

Lama tak berenti kat sini. Dedulu jaman belajar selalu la kat sini. Tapi anto member ja la. Tak tau pasal apa aku tak suka naik kat sini. Aku tetap suka naik kat larkin. Dulu ada satu dua kaunter ja. La ni.. berterabur. Pilih ja nak beli kat mana. Hotel pun ada tau. Kalau sampai pagi buta tadak la nak lepak sampai subuh kat stesen minyak shell tu..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Gi amik maksu timah diaorang dulu.. lama tul dok nunggu gate nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Baru siap.. adohaiii..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Berenti sini dulu pasal maksu timah nak beli tiket balik seremban

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah berterabur kaunter sekarang nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Masa ni jugak la dedua balqis ni sakit kepala la, sakit kaki la.. nak turun kedai beli gula-gula jambu kegemaran diaorang rupanya

Enjoice...Sharing is power!!!

Rabu, 8 September 2010

Pit Stop #2 - Hentian Rehat Ladang Bikam

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 7 September 2010
Masa : 11.00 pagi
Tempat : Hentian Ladang Bikam
Mood : Enjoy!!!

Rasanya masih tak berani nak gamble lagi, minyak banyak lagi; tapi tak berani la pulak nak gamble sampai Tapah. Dan seperti biasa, keinginan adik inaz untuk ke bilik air menguatkan semangat untuk berenti kat sini. Hehehe..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Isi minyak dulu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lama aku tak isi shell nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Berenti jap kat sini

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tandas semua nampak ok

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom kita serbu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Oiitt.. Tak posa ka

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Adik kat kecik lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Apasal aku amik gambo lori ni ntah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Orang dah makin ramai

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ziqri masih tido lam keter

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Amik la gambo sekeliling dulu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mana la kakak-kakak ziqri ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah sampai pun

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sempat posing lagi tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Buatkan susu adik

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Posing lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dan lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Iqa nak duduk depan ngan abah pulak

Enjoice...Sharing is power!!!