mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label 1 syawal. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label 1 syawal. Papar semua catatan

Sabtu, 24 Ogos 2013

Back to nature 2013 - Day 4 : Riang Ria 1 Syawal Panasonic edition


Back to nature 2013 - Day 4 : Riang Ria 1 Syawal Panasonic edition. K. Ni yang edisi kamera Panasonic a pulak ya. Majoriti atuk kedah nyer hasil tangkapan. read on...

Back to nature 2013 - Day 4 : Riang Ria 1 Syawal Nikon edition


Back to nature 2013 - Day 4 : Riang Ria 1 Syawal Nikon edition. Ni baru bebetui raya gambaq nih. Siap ada edisi samsung la, nikon la. Ahahaha... Layannnnzzzz... Kebanyakan gambo diambil oleh adik inaz pakai nikon d70s tau... Read on...

Sabtu, 17 Ogos 2013

Back to nature 2013 - Day 4 : Pagi 1 Syawal


Back to nature 2013 - Day 4 : Pagi 1 Syawal. Habis sembahyang sunat raya. Setting tempat. Bermaaf-maafan sesama keluarga. Then a short fotografi session came into place. Memang mandi flash kami pagi ni. Seronok... Read on...

Ahad, 12 September 2010

Cahaya di malam 1 Syawal

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 10 September 2010
Masa : 10.00 malam
Tempat : Depan rumah nenek kedah
Mood : seronok tahap gaban

Ni kira malam balas dendam, pasal semalamnya hujan kan.. Bersahut-sahutan. Kejap aku, kejap pak cik aku, tu lum kira kampung sebelah lagi.. Memang malam ni gamat dengan cahaya dan dentuman mercun. Iqa ngan inaz pun dah pandai baka mercun roket. Tapi mercun mancis tak berani aku nak kasi.. Malam tu jugak pakcik iqa dah start aja main mercun apa ntah ni.

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pakcik dia dah start ajar iqa main la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah main sendiri dah haa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Back side photo

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Adik inaz pun apa lagi.. dia pun nak jugak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sama macam kakak dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tu letupan dari adik inaz

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Boleh dik??

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Iqa la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni ganaih nih.. pakcik dia terus ke depan..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Key.. kita main yang 16 shot ni la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Satu satu meletup

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cun beb..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Yang tak best tetap satu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cahaya lampu jalan yang kaler oren tu ler

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tak kisah la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Yang penting kita layan sampai habis semua

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah setel.. tapi mercun mancis ada setengah kotak lagi ni.. camno??

Enjoice...Sharing is power!!!