mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label JPNT. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label JPNT. Papar semua catatan

Khamis, 4 November 2010

Edisi terlepas : Benchmarking Ganu the movie



Patut la aku cari lam blog aku tak jumpa. Rupanya memang aku tak pernah linkkan pun. Tu la akibatnya kalau sampai 5-6 kali haplod ke youtube. Kes letrik trip kat rumah aku tempoh hari..

Enjoice...Sharing is power!!!

Khamis, 7 Oktober 2010

Benchmarking Ganu - LeBEST

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 5 Oktober 2010
Masa : 10.00 pagi
Tempat : SMK Lembah Bidong
Mood : Hmmmm..

Pagi ni kami ke sekolah lembah bidong. Leh tahan. Sekolah biasa yang dielitkan oleh kerajaan negeri. Nothing much to say. Taklimat oleh pengetua sekolah. Quite good presentation, full of colours. Lepas taklimat kami dibawa melawat sekitar sekolah. aku ngan lutfi sama shamsul merayap ke tempat lain, pusat akses. Banyak gak kami survey. Ada lebih sorang juruteknik sebab dia ada eio khas dari kerajaan negeri. Lepas tu kami dibawa ke tempat niche dia, aeronautical. Sempat belasah simulator. Terempas ja aku control. Hancus. Zamri memang terer.. Memang kaki simulator nih.. Pas dah setel terus bergerak ke bas..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dewan besar dia. Masa kami sampai baru abis peksa PMR.. apa la pi melawat sekolah orang time time peksa nih ntah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Antara landmark dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Koleksi piala dan trofi yang dimenangi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pintu ke pejabat sekolah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Semua mengambil tempat untuk mendengar taklimat

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pengetua dah mula sesi taklimat

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni bukan sakit gigi, tapi tengah menjawab talipon.. apa lagi.. kes ePerlu la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sibuk nampak menyain

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Fail tersusun kemas

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Hai.. dengar taklimat pun dah cedera parah ka

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Siap ada sudut pameran ict

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Leh tahan besar pusat akses dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pi nengok koleksi kapal terbang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni gabung ni.. ada yang cikgu buatm ada yang kebudak buat

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Hai.. sibuk nampak menerai simulator

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Wooo.. En. zamri menunjukkan ketereran dia.. memang penuh peminat.. mana taknya.. setakat ni dia sorang jer yang leh kontrol kapal terbang tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kalau awak nak masuk sini pun saya terima pasal awak terer

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Siap ajar.. tu pun tak terer terer jugak.. termasuk la aku

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Posing pun jadi lah

Enjoice...Sharing is power!!!

Rabu, 6 Oktober 2010

Benchmarking Ganu - Timeout #3

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 5 Oktober 2010
Masa : 6.45 pagi
Tempat : Kuala Terengganu
Mood : Habis aku pagi nih..

Aku bangun jer dah rasa melayang-layang. Sahih la pasal makan semalam. Gagahkan diri jugak. Tapi buat kerja memang slow abis. Kepala dah pening sesangat. Kena kemas barang lagi, nak bersiap lagi. Dalam kul 7.35, En. Amizan call. Dah lewat ni. Kat mana. I'm on my way. Turun jer bawah, semua dah ada; tinggal aku ngan lutfi ja lagi.. Pastu gi sarapan pagi.. Pantai Batu Buruk lagi.. OMG.. Lantak ajer la..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah kena checkout dah hari ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Gila aku dok melantak benda ni jer sepanjang perjalanan balik dari syahbandar sampai ke wakaf tapai semalam.. bayang la harga dia RM2 jer sampai penuh gelas tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
sini lagi..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Apa apa aje la yang ada

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Leh tahan nasi lemak dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Aku order tambahan.. roti sardin bakar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tapi tak suka sangat pasal banyak kacang peas

Enjoice...Sharing is power!!!

Benchmarking Ganu - Timeout #2

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 4 Oktober 2010
Masa : 7.30 malam
Tempat : Kuala Terengganu
Mood : Aku penat tapi agak happy la

Balik jer tempat penginapan terus terlelap. Lepas semayang maghrib terus gerak ke bas untuk sesi makan malam.. Haii.. pening kepala.. Nak gi makan jer dah setengah jam. Sampai ke Pantai Batu Buruk lagi. Belasah jer la. Lepas setel jer semua, pakat dah cedera parah. Nak beli panadol dan sesikit kelengkapan yang tak cukup, berenti jap ke Sebeng Eleveng. Sekali ntah camana la pulak leh berenti kat Dataran Syahbandar ni ntah. Adoii.. penat weii. Layan jer la. Balik jer bilik semua pakat telan panadol terus hanyut..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
8.20 malam.. Tiba ke tempat makan.. apa apa aje la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sakan bersembang tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Order bang jangan tak order

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Aku memang tak leh makan banyak kerang ni.. nanti darah naik.. tapi aku makan melantak jugak..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Makanan kami yang pelbagai malam ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cam biasa.. mesti order mee ladna.. tapi sini dia pakai koey teow.. masam sikit.. 3 bintang jer

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Licin semua.. esok tau la nasib kau.. melantak lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Takkan dah pening bang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
9.40 malam .. Acara beli eno, panadol dsbnya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
9.50 malam .. sekali berenti la pulak kat Syahbandar.. ni berlatar belakangkan makam diraja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Siap ada tarian tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ramainya pengunjung

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Biasa biasa jer.. cari t-shirt tulis tengganu pun tadak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sempat lagi deme ni buat sesi potosut

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bila nak gerak ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cam biasa la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom balik dah jom.. kepala aku dah kenoning ni weiii

Enjoice...Sharing is power!!!