mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label terasa. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label terasa. Papar semua catatan

Rabu, 15 Oktober 2014

Pengalaman pertama terasa penat buat kerja


Pengalaman pertama terasa penat buat kerja. Memang tak pernah lagi alami perasaan sebegini. Hari ini baru diizinkan Tuhan untuk aku terasa. Dah makan ubat. Badan mula terasa berat. Mata pun leh tahan nak pejam ja. Tapi, tangan masih kat keyboard. Lawan lagi tu kesan ubat. Sentiasa berkira ja. Lagi 6, lagi 5, lagi 3. Masa ni aku dah terasa tak terdaya lagi dah nak angkat tangan tu. Sengal sengal dah rasa. Lawan lagi. Setel. Terus emel. Terus tertidur. Bangun. Check semula. Rupanya masih draf. Adoiiilaaa.. Terus send semula. Dan pastikan semua OK. Memang pengalaman terbaeekkk!!!! Tapi aku tahu. Badan aku akan dapat melawan efek tu bila dia dah semakin OK. Kira OK dah la sikit kan aku ni.

Ahad, 11 November 2012

Debaran kian terasa

Makin hampir, makin berdebar...






Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free