mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label AI Cafe and Catering. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label AI Cafe and Catering. Papar semua catatan

Sabtu, 27 November 2010

Apasal panas tetiba nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 27 November 2010
Masa : 2.00 petang
Tempat : Wawasan 2
Mood : Apakes la pulak ni

Memulanya, dok layan internet.. Sedar-sedar internet layan aku. Terlelap la pulak. Ni la penangan makan nasi lemak di hari cuti. Kena pulak cukup ramuan semua. Tu yang orang kedah sana terutama petani suka makan nasi lemak. Pasal dia memang bagi tenaga, terutama untuk bersawah kan. Tapi kalau makan pastu tak buat apa-apa.. Insyaallah.. wajib tertido punya..

Bangun pun sebab mama dah bising.. Dalam panas-panas cenggini pun boleh tertido ka.. Ahh.. ye la. apasal panas. Letrik dah dekat setengah jam putus abang oii.. La.. yeker.. So, lepak kat luar dengan ziqri. Sekali nampak la pulak pekerja-pekerja yang tengah mengecat tiang tnb nih.. adakah diaorang ni dalang disebalik takde karen nih.. Entah la kan.. Tapi lepas diaorang dah setel semua kerja-kerja mengecat ni.. majiknya adalah.. karen ada balik.. sahih la tu..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tekunnya brader ni mengecat

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Buang pelekat kat bawah dan atas.. gunanya pelekat ni supaya cat tak berkecah.. nampak cantik ja macam lukis guna pembaris gitu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Si hitong pun sibuk dok memerati

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ahhh.. gatei lak kepala aku nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jangkit kat tengkok la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tiang depan rumah aku dah setel

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni pun dah setel.. dan majiknya.. pastu terus ada karen.. aku mushkil

Enjoice...Sharing is power!!!

Sabtu, 7 Ogos 2010

Jom Ronda-Ronda : AI Cafe & Catering, Danga City Mall

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Balik dari pesta buku, mama sibuk ajak gi angsana; nak sopping raya kengkononnya. Aku cakap baik kita gi metrojaya jer. Langsung aku simpan semua buku-buku yang dibeli tadi kat keter. Maam aku suruh tunggu dulu. Leh tahan la sopping kat MJ. Lagipun dah lama aku tak gi MJ. Last masa tahun akhir 90an. Tu pun kat KL sana nu.

Habis jer sopping, gi kat bahagian food court. Carik punya carik sampai gak kat kedai ni. Aku saja nak test dia punya char koey teow. Tapi sayang.. tak best. Kering jer.. tapi lapar punya pasal, habis jugak sepinggan. Yang lain pun sama.. Bagi aku so-so la.. Tak pa la..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Enjoice...Sharing is power!!!