mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label GIS. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label GIS. Papar semua catatan

Selasa, 13 November 2012

Jelajah GIS SKM SK Pendas Laut

Habis meeting, terus gerak ke pendas laut. Nak buat testing pembacaan koordinat guna garmin untuk dibandingkan dengan google maps. Alhamdulillah. Test pembacaan dia dua sekolah. Dedua sama dengan google maps. So, kita akan buat pemverifikasian guna google maps sepenuhnya.

ps : jangan tak caya ini kat jb yer...









Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ahad, 4 Julai 2010

Jom Ronda-Ronda : SK Pendas Laut



Hari ni aku ke SK Pendas Laut, penandaan semula GIS. Jangan tak caya; kat JB pun masih ada sekolah yang perhubungan utama dia menggunakan bot. Boleh tahan la. Selama ni aku memang dok nengok jer dari jeti, tapi hari ni; aku berjaya jugak menjejakkan kaki aku ke sini. Tahniah aku..

Enjoice...Sharing is power!!!