mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label 1 ramadhan. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label 1 ramadhan. Papar semua catatan

Sabtu, 14 Ogos 2010

Mari berbuka puasa - edisi satu ramadhan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Alhamdulillah.. dapat jugak iqa puasa satu hari penuh. Walau mulut asyik dok sebut lapo la, nak aiskrim la, nak susu la. Paksa jugak iqa sampai ke maghrib..

Gi pasar ramadhan tadi suruh jer dia pilih apa yang nak dia makan. Dia nak nasi ayam. Nasi ayam, nasi ayam la. Yang penting dia dapat jugak menyempurnakan ibadah puasa hari ni.

ps : sampai ke rumah pun mulut dok terkumat kamit lapo lagi.. sian.. tapi kena la cuba jugak kan..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Menunggu depan penuh sabar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah azan dah pun.. dah boleh mula makan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ziqri terpaksa menanti mama dia makan kejap walau terkepit kat celah ketiak mama dia, tapi dia masih gembira

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lauk iqa petang nih

Enjoice...Sharing is power!!!