mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label aiskrim. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label aiskrim. Papar semua catatan

Isnin, 30 Julai 2012

Pekena semangkuk jom

mknace unlimited™ | aiskrim coklat
Malam ni tetiba teringin la pulak nak pekena eskrem cekelat. Tu pun pasal si iqa makan depan aku tadi. So, aku gi la ceduk eskrem kat dapur. Sekali iqa dah ada tepi aku.

"Bah, nak lagi.."

Humang aiii... ni dah kira melantak eskrem ke apa ni. Tadi semangkuk bosa ekau sosah, nak lagi semangkuk bosa. Aku ni pun makan pakai mangkuk kecik IKEA jer tau. Iqa, iqa.. Kasi ajer la. Kebudaks ni kalau tiba time dia nak makan, masa tu memang dia sesah bebetul. So, memang aku kasi jer habis-habisan. Nanti kalau time dia taknak, kasi KFC pun sebelah mata jer dia pandang. Kui kui kui..



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ahad, 7 November 2010

Edisi makan aiskrim

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 7 November 2010
Masa : 10.20 pagi
Tempat : Depan rumah
Mood : Best woo

Lama tul tak makan eskrem reramai cenggini. Sekali masa gi isi minyak tadi tetiba rasa cam nak makan eskrem la pulak. Singgah jap kat YOS. Sekali eskrem lam mangkuk dah abis. Cit.. Kan dah tak leh wat float. Last last beli la eskrem kon ni ha. Belasah ja la. Tengok si ziqri sian la pulak. Mulut dah cam ikan pun ada. Sekali bagi terus dia nak lagi. Siap tarik tarik tangan gitu

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah tak boleh halang lagi dah.. ziqri dah jadi resaksa gorgon

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nak lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah cukup yerkk

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dia nak amik yang kakak dia punya la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Terpaksa la kasi lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Hmmm.. sedap..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah abis comot dua beradik nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Len kali kita makan lagi ya

Enjoice...Sharing is power!!!