mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label dapur. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label dapur. Papar semua catatan

Khamis, 22 November 2012

Khemah dapur dah naik

Petang ni, khemah dapur pun dah naik. Makin hampir, makin hampir.

dah sampai dah lori bawak khemah dapur

mula turunkan barang

syok aje dedua kebudaks ni

mula memasang

cenggini cara dia

ok, kasi naik

masukkan skru

setel

naikkan kanvas

apa aje yang diselongkar tu

sebelah dah setel

setelkan sebelah lagi

ok... tambat

penyudah

setel khemah dapur

ok semua setel


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Sabtu, 5 November 2011

Dapur dah mula sibuk

Biasalah, esok kan raya haji. Selamat hari raya haji... Terbaeekkk!!!!


Published with Blogger-droid v2.0.1

Sabtu, 28 Ogos 2010

Sumbangan Anak Yatim PPD Johor Bahru - Prep

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 25 Ogos 2010
Masa : 11.00 pagi sampai balik
Tempat : Tempat parking dan bilik mesyuarat
Mood : mood nak kenduri

Tengah aku dok nyetel kerja tetiba henpon bunyik. Cik kerol, sila alihkan keter putih cik kerol tu. Nanti kalau calar cik kerol gak yang nangis. Ooo yeker.. team pasang kemah dah sampai rupanya. Semua keter kat tempat parking kena kosongkan, pasal 4 kemah beso nak dinaikkan. Kang tak pasal-pasal kereta tercedera. Pastu 2 kemah lagi dipasang depan bilik mesyuarat.

Petangnya pulak, ustaz zaidi lak panggil. Jom rengrakan. Kita angkat sumbangan kepada anak yatim esok nih. Jommm.. 4 keter penuh ngan beras dan keperluan dapur nak kena dikosongkan. Perghhh.. Leh tahan pinggang aku petang nih.. Sib baik ramai gak yang nolong. Kalau tidak.. ada mc esok hari nih.. Pas setel ngangkat tu sempat posing lagi tuh. hahahaha.. Yang pasti, aku balik lam keadaan peluh masih menyimbah.. pergghhh.. Takpe.. Lupa lak nak cakap.. Jakel yang sponsor semua beras dan keperluan dapur tu.. TQ Jakel.

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sila kuarkan keter-keter anda ya.. nanti terkena besi tu.. naya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bahagian ni dah clear awal.. termasuk la aku..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
OK bang.. dah boleh mula dah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Satu-satu kemah naik

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah setel yang kat atas

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Depan bilik mesyuarat pun dah setel

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mari kosongkan keter-keter yang sarat nih.. sampai blur gambo haa..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kira stok jap

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni ler cara kita pas-pas dari atas sampai ke bawah tau.. gambar yang dimasukkan ini hanya lakonan semata-mata sebab tadi tak sempat ambik gambo..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
OK.. setel semua

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Yang merah tu lagi berat dari kampit beras tu..

Enjoice...Sharing is power!!!