mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label prasekolah sayang. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label prasekolah sayang. Papar semua catatan

Selasa, 10 Julai 2012

Gambar Prasekolah Syafinaz

mknace unlimited™ | Gambar prasekolah syafinaz
Alahai... paling sopan duduknya...
Tadi masa balik syafinaz hulur gambo. Aikk.. belum habiss dah bergambo.. sabo jer ler.. tapi cun aaa... siap memula aku ingatkan inaz hulur gambo sample.. sekali muka dia daaa... kuikuikui... apa nak jadi ngan aku ni..



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

mknace unlimited™ | Gambar prasekolah syafinaz
sekali nengok tak macam syafinaz.. dah lain bila bersolek dah haa
mknace unlimited™ | Gambar prasekolah syafinaz
gambo passport

Sabtu, 23 Jun 2012

Sambutan Birthday Syafinaz

mknace unlimited | Sambutan Birthday Syafinaz
adik inaz potong kek besday dia
Tadi masa jumpa cikgu kelas adik inaz, sempat ngepau gambar sambutan harijadi adik syafinaz semalam. Dua keping ajer. Tapi ok ler tu. Janji ada gambo adik masa sambut birthday keenam nya ni dengan berpakaian seragam. Epi besday adik inaz... TQ cikgu seri, TQ cikgu farah

Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

mknace unlimited | Sambutan Birthday Syafinaz
sempat posing lagi tu

Ahad, 1 Januari 2012

Adik Inaz, settled



Buku, dah tampal nama, dah balut. Baju, dah bayar, tunggu dapat jer. Baju sementara, dah beli. Kasut, stokin, dah beli. Peralatan nulis, warna, dah setel. Tinggal berus gigi, cawan dan ubat gigi ja lagi. Masih pikio nak beli baru atau pakai dari stok sedia ada. Alomak... Gambo 4 keping lum setel. Tinggal nak print semula jer.



^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway

Sabtu, 31 Disember 2011

Adik Inaz ke Prasekolah



Semalam mama gi buat pendaftaran untuk adik inaz kat nusa perintis. Tahun depan, ehem; minggu depan adik akan ke prasekolah. Semak buku, peraturan dsb.

Harap harap semua ok. Petang ni nak kuar lengkapkan barang keperluan sekolah dia hendaknya...



^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway