mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label ikan. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label ikan. Papar semua catatan

Selasa, 10 September 2013

Minum minum di kolam pancing seksyen 24


Minum minum di kolam pancing seksyen 24. Iya dong... sampeinya ke dinihari kami di sini ya. Layan sate, layan mata, layan borak, layan pemancing naikkan ikan. Pergghhh... bukan kecik kecik ikannya.. Read on...

Jumaat, 6 September 2013

Merayau cari bahan rendang di KIP Mart Tampoi


Merayau cari bahan rendang di KIP Mart Tampoi. Rabu lepas, mama ada pesan belikan bahan untuk dia buat rendang ayam. Buat pot luck jugak kat sekolah. Siap bagi list tuh. So, habih kije; merayau ke kip mart cari bahan. Tapi sebab aku tak larat nak merayau cari banyak banyak barang; so, beli 4 benda ja yang tadak kat gelang patah. So, bila sampai rumah keluar semula untuk lengkapkan resipi. Read on...

Jumaat, 7 Jun 2013

Aktiviti sebelum pulang ke kota


Aktiviti sebelum pulang ke kota. Sementara nak nunggu masa nak gerak, abis satu kawasan aku snap picas. Dari sawah ke homestay sampai la ke gambo keter haiza yang nak dijual tu. Lepak lepak jap. amik moktan. layan ziqri, layan menerung, layan bajak, layan kebudak sauk ikan. Ahahaha... Read on...

Khamis, 23 Mei 2013

Pasar Tani Taman Nusantara, Gelang Patah


Pasar Tani Taman Nusantara, Gelang Patah. Memang setiap hari Khamis, pasar ni akan hidup. Biasanya aku ke sini nak beli Char Koey Teow. Petang ni rasa macam nak berjalan-jalan sikit la. Kasi hilang itu B B yang berlegar lam kepala. Orait la kan. Yok kita ke Pasar Tani Taman Nusantara.

Jumaat, 12 April 2013

Edisi ronda ronda Kota Kinabalu, Sabah

Edisi ronda ronda Kota Kinabalu, Sabah. Ni pun entry lama sebenarnya. Cerita lama semasa program himpunan guru muda 1 malaysia zon sabah. Bulan 2 punya, tapi baru masuk. kekeke. sampai pun dah petang kat sana. tunggu flight en saiful sampai. lepak lepak jap. Pastu Sebelah petangnya sikit, memang aku ngan en.saiful jenjalan keliling kota kinabalu. Esoknya for sure dah sibuk ngan raptai bagai. Ni jer la peluang untuk jenjalan tengok angin kat tempat orang.