mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label lesen memandu. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label lesen memandu. Papar semua catatan

Ahad, 3 Julai 2016

Lokasi pertama dilawati setelah lama berkurung


Lokasi pertama dilawati setelah lama berkurung. Rasanya maybe semua orang boleh agak. Lokasi pertama yang akan aku lawati adalah Pejabat Pos. Dah kena tahan wad pada hari jadi. Lesen memandu pun mati pada hari jadi. Bila masa lagi aku nak buat lesen memandu. Boleh ja jalan slow slow terus ajak atuk gi pejabat pos. Of coz aku nak hidupkan lesen memandu aku terlebi dulu. Dan. Dah alang-alang ada kat pejabat pos. Sohih la beli setem untuk pos kad raya sekali. Layan... Cuma penat la menunggu. Kena pulak line slow. Masak nunggu.

Rabu, 1 Oktober 2014

Lesen Memandu Malaysia Baharu Mama


Lesen Memandu Malaysia Baharu Mama. Buat maksima. 5 tahun sekali. Dari zaman ikut suka hati bila nak buat. Masuk yang baru, ikut tarikh lahir pulak. Tapi yang bestnya. Yang baru tarik dari kad pengenalan. Dari muka dah matured, kepada muka kebudaks semula. Bila dibanding. Nampak cam muka iqa la pulak yang baru ni.

Isnin, 7 Julai 2014

Lesen Memandu Baru Malaysia


Lesen Memandu Baru Malaysia. Akhirnya. Aku dah dapat yang baru. Tu pun pasal yang lama dah mati. Terlajak laris pulak tu. Kalau tak sibuk sibuk tukar dompet, mau terlajak laris lagi setahun tu. So, cam biasa, tukar kat pejabat pos saja. Dah ada mesin dia kat pejabat pos pun. Setahun RM30 + RM2 komisen untuk pejabat pos. Langsung buat dua tahun. Pastu lupa lagi cam yang lepas. Tak tahu ler.. Hehehe...