mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label himpunan gm1m. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label himpunan gm1m. Papar semua catatan

Ahad, 31 Mac 2013

Kota Kinabalu, here I come

Kota Kinabalu, here I come. Himpunan terakhir guru muda 1 malaysia adalah di kota kinabalu, sabah. kali ni flight berbeza. sebab semua akan bertolak dari lapangan terbang berdekatan negeri masing-masing. aku, n pegawai akan tiba awal sehari berbanding dengan ketua penggerak negeri yang lain.

Kedah setel, now it's Sabah

Kedah setel, now it's Sabah. So. Setel ja program kat kedah, terus gerak balik ke JB. Pastu dah nak kena get ready untuk himpunan terakhir di Sabah. So you there. Hehehe... ni adalah entry lama ya. Memang bila ada masa baru dapat masukkan. Sorry for the late entry. Enjoice...

Sabtu, 23 Mac 2013

Durian gergasi

Durian gergasi. ni cerita kat kedah dulu. gambar ni pun semua mama yang amikkan. kecuali gambar derian kat dapur tu. kebetulan atuk kedah simpankan untuk aku. bukan untuk makan, tapi amik gamba. hahaha. aku memang tak gemar makan derian sejak masuk u dedulu. derian ni atuk kedah beli masa masuk ke sempadan ngan mama dan kebudak sebelah siangnya. aku memang takde pasal aku ke hutan kampung untuk persediaan himpunan guru muda 1 malaysia.

Durian gergasi