mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Bagaimana tambah pintu bilik di rumah. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Bagaimana tambah pintu bilik di rumah. Papar semua catatan

Sabtu, 5 Januari 2013

Bagaimana tambah pintu bilik di rumah

Bagaimana tambah pintu bilik di rumah? Ni gambo lama la jugak. Sebab dah jadi pengguna tegar dropbox, segala gambo lam henpon otomatik keluar. Aku set sync dengan laptop dan pc. Semua akan masuk secara automatik dari gadget aku. So, ni la masa aku share semula.

Key. Dulu kan aku dah masukkan pasal tambah ruang tamu baru. So, ruang tamu lama tukau jadi bilik. Dah jadi bilik kena la tambah pintu kan. Upah si Ali buatkan pintu baru. Alang-alang pasal dah pasang almari tetap kat tengah tu, jadi pintu ni sambung ajer sebelah lemari gobok tu. Selesai masalah. Chiaooo...

Bagaimana tambah pintu bilik di rumah
ketam sampai licin

Bagaimana tambah pintu bilik di rumah
tak macam apek yang pasang pintu utama yang banyak pakai manual, si ali banyak pakai peralatan letrik

Bagaimana tambah pintu bilik di rumah
ketam pun letrik haaa...

Bagaimana tambah pintu bilik di rumah

upacara memasang kayu untuk jadi bingkai pintu

Bagaimana tambah pintu bilik di rumah
sebelah lagi satu la pulak

Bagaimana tambah pintu bilik di rumah
nampaknya dah ngam nih

Bagaimana tambah pintu bilik di rumah
ok... terus dimatikan

Bagaimana tambah pintu bilik di rumah
test ngan daun pintu

Bagaimana tambah pintu bilik di rumah
masih dok ngejas

Bagaimana tambah pintu bilik di rumah
masih dan masih ngejas

Bagaimana tambah pintu bilik di rumah
hokey... ngam

Bagaimana tambah pintu bilik di rumah
set tempat nak ditarah nanti

Bagaimana tambah pintu bilik di rumah
licinkan dulu

Bagaimana tambah pintu bilik di rumah
nak tarah lubang untuk skru engsel

Bagaimana tambah pintu bilik di rumah
ngejas bingkai atas

Bagaimana tambah pintu bilik di rumah
licinkan lagi

Bagaimana tambah pintu bilik di rumah
ngejas lagi

Bagaimana tambah pintu bilik di rumah
dah boleh pasang dah


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free