mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label federal hotel. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label federal hotel. Papar semua catatan

Sabtu, 4 September 2010

Dah tiba ke Batu Pahat

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 1 September 2010
Masa : 1.20 petang
Tempat : Hotel Katerina
Mood : Penat wehh

Sampai jugak aku ke Hotel Katerina. Masuk ke Lobi, Cik Amizan ada, cik fadzli ada, cik lutfi ada.. aik.. cik lutfi.. Kata dah naik pangkat. Camner leh ada lagi kat sini. Apa pun terus daftar. Nombor bilik 1313.. Wooo.. ganaih tu nombor.. ngeri wooo.. Apa pun naik atas la dulu. Nanti kul 2.30 dah start bengkel. Perghhh..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nampak nombor bilik aku tu...1313.. sebelah dia vaucher sarapan..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pandangan ni aku amik kat mana pun aku tak ingat.. tapi nampak depan hotel dari atas

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bilik aku.. boleh la.. cuma aku tak suka dok hotel sebab suasana suram jer.. aku kalau boleh nak lampu putih.. cerah sikit mata

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni pandangan dari bilik aku.. cun.. nampak semejid ngan balai polis..

Enjoice...Sharing is power!!!

Rabu, 7 Julai 2010

Katerina's Blues

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Hari selasa lepas, lam kul 1 aku dah sampai pun ke bumi batu pahat. Kali ni ke hotel katerina. Matlamat utama of course nak bersihkan ralat emis sebelum kutipan perdana bergerak. Apapun tu akan aku citerkan dengan panjang lebar kelak. Sekarang aku nak lepak dulu.. Penat weiiihhh...
Enjoice...Sharing is power!!!

Ahad, 21 Jun 2009

Ole-ole dari KL

Haa.. Baru dapat sambung balik. Itu hari gi KL meeting bertempat di Hotel Federal. Hotel ni letaknya sebelah Low Yat. Foto kat sebelah ni amik dari tingkap bilik aku yang terletak gi tingkat 4. Tempat meeting terbalik la pulak, kat tingkat 15. So, dapat agak tak apa ole-ole yang aku beli..



Ni untuk Iqa dan adik. Iqa aku belikan keyboard tu. Keyboard getah. So, kena air pun tak kisah. Adik lak aku belikan mouse penguin tu. Adik suka tul.



Ni pulak aku beli untuk aku pasang lam bilik aku. Tak try lagi sampai sekarang. Benda ni dah lama cuma aku rasa yang ni ok sikit dari segi saiz dan guna. Yang paling baru cam usb dongle jer.. Yang ni ada input untuk vga dan video, kira aku leh sambung memacam ke pc aku nanti. Meh nengok apa yang ada lam kotak dia..





Chiaoooo...
_________________________________________________________________________
Mohamad Khairul Nizam | 07-5101621 | 0163176350 | 0136042404 | mknace@gmail.com