mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Iklan Legend 80an - Mee Maggi. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Iklan Legend 80an - Mee Maggi. Papar semua catatan

Sabtu, 3 Mei 2014

Iklan Legend 80an - Mee Maggi

Iklan Legend 80an - Mee Maggi. Tadi saja dok boring boring santai. Browse sana. Browse sini. Terjumpa la pulak keratan iklan ni lam cari. Terus mengimbau kenangan silam. Ni iklan 80an. Masa ni aku lam tahap satu. Seingat aku, aku selalu gi kedai pak mid, atau kedai pak eng. Sebelah menyebelah ja. Ni la yang aku cari. Harga masa tu baru dua kupang lima duit. Cabaran nak lintas jalan besar ja. Masa ni la aku start belajar ratah megi. Hancurkan. Pastu tuang rencah dia. Goncang goncang. Ratah atas pokok depan kedai tok su. Hehehehe. Selalu gitu. Bila aku dah naik tahap dua. Harga dia pun dah naik jadi tiga kupang lima duit. Memang berantu tul sesi ratah megi ni. Sampai ke la aku dok buat. Tu yang kalau pi tesco ka apa ka. Aku akan beli jenama yang murah, cam tesco, cintan. Just untuk aku ratah sorok sorok. Bila kebudaks dah tido. Aku tau tak elok cenggitu. Tapi dah nama habit. Dari kecik aku suka meratah. Entah bila la nak hilang.

Kalau tengok, dulu dulu ada lima jenis perasa. Dari kari, ayam, daging, udang dan asam laksa. Daging dan asam laksa memang susah nak cari. Feberet. Of coz la kari. Kekadang makan udang. Yang ayam aku tak suka. Dari dulu dan kini. Hehehe. La ni. Tinggal tiga ja. Kari, Ayam dan Asam Laksa. Selalu dok pikio jugak. Cemana la rasanya yang daging tu ekkk...

iklan legend


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free