mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label aidilfitri 1431. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label aidilfitri 1431. Papar semua catatan

Sabtu, 18 Ogos 2012

Bunga api di malam raya

mknace unlimited™ | Bunga api di malam raya
muka penuh ketekunan, siap meleleh air liur
Yihaaaa... esok raya... malam ni pesta bunga bungaan api pun melanda langit gelang patah. Siap ada yang main flaregun tuh.. huiyooo...



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

mknace unlimited™ | Bunga api di malam raya
pantang lepa, dah siap bawak lari

mknace unlimited™ | Bunga api di malam raya
dapat jugak sekeping... ish ish ish

Ahad, 19 September 2010

Edisi jom beraya lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 18 September 2010
Masa : 8.20 malam
Tempat : Nusa Perintis
Mood : Jom beraya lagi jom

Malam ni kitaorang pergi beraya lagi.. Rumah puteri, dua pupu iqa. Iqa la paling suka, puteri dah siap sedia nunggu iqa. Dah susun semua permainan ngan buku nak main sama ngan iqa. Malam tu kami makan laksa tomyam. Pergghhh.. pedaih, masam semua cukup la. ngam gila.. iqa ngan adik inaz tak tahan.. langsung gi main ngan puteri ja..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Adohaiii.. iqa ni.. makin buruk lak gaya dia bergambo

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lama sangat nunggu, abang izat gi beraya kat rumah jiran dia dulu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sapa leh tahan nengok pipi si ziqri nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Iqa nak main dam boleh ...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
sukanya ziqri

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mama lagi suka..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nampak tak kuih batang buruk nih.. bebudak ni gelak dengar nama dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ziqri dapat main kat tempat mainan baru

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Suka tak ziqri??

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mananya si ziqri ni suka baring.. dah nak angkat badan dia dah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Iqa pulak yang dukung.. hiii.. ngeri tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah jom kita makan laksa tomyam dulu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Aksesori biasa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Taruk mama taruk..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cam biasa.. aku aksesori mesti banyak bawang punya la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ziqri dah tido.. asal jalan tido..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Both balqis ngan both puteri

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Macam-macam aktiviti diaorang ni buat

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah siap lukis lukis dah haa

Enjoice...Sharing is power!!!

Khamis, 16 September 2010

Rumah Terbuka Mr. Jamal

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 15 September 2010
Masa : 1.40 petang
Tempat : Bandar Baru Uda
Mood : Hmmm.. Yummy

Petang ni masa rehat gi rumah En. Jamaludin. Dia buat rumah terbuka. Tetamu memang ramai sangat. Mana taknya. Semua guru besar datang, lum campur dari sebelah orang rumah dia lagi tu, belum campur jiran-jiran lagi.. Hmmm.. Memang best makanan yang disajikan. Selamat Hari Raya En. Jamal. Maaf Zahir dan Batin..

ps : Tak lama sangat pun dok kat sana. Diam tak diam dah dekat kul dua. Dah kena balik opis. Orang pun makin ramai kan.

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Haii.. si mat nor ni terinterframe la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lagi awal sampai dari kitaorang nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Rupanya kat dalam lagi ramai orang, ingatkan kat luar tadi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ustaz Zaidi n the kru

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Guru besar yang dah tiba

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mr. Vijay

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tuan rumah bersama isteri

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni la hidangan yang disajikan.. hmmm.. leh tahan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ambik jangan malu malu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sampai ke dapur tetamu duduk..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Alamak.. sate yang aku nak dah habis la pulak.. tunggu topup la dulu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bersama barisan pentadbir sjkc

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Apa yang dibual agaknya ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengah bagi panduan rupanya..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kebanyakan yang lelaki keluar ke halaman.. kasi can pompuan dok dalam

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ada lagi yang baru sampai

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Hai.. siap buat sesi bersalaman la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah.. jom kita beransur pulang ke pejabat.. dah nak time dah ni

Enjoice...Sharing is power!!!

Selasa, 14 September 2010

Pejabatku nan sunyi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 14 September 2010
Masa : 6.45 pagi
Tempat : Jalan Gladening
Mood : Semangat sehh..

Pepagi, keluar cam biasa. Pelik.. Apasal hari ni jalan lengang giler. Boleh wat drift lagi ni. Betulla orang cakap, jalan kat JB ni jem masa hari sekolah jer. Kalau tak.. Hmmm.. Boleh tido tu atas jalan. Biasa aku sampai paling awal mesti 6.55 pagi. Pagi ni aku sampai 6.45 pagi.. Tu pun pasal aku kuar lewat hari ni. Hahahaha.. Sib baik posa, kalau tak; nyinggah dulu makan kat hutan bandar. Tapi hutan bandar pun tak bukak walau satu pun gerai dia..

Sampai jer, memang dah expect. Meja penuh surat nak kena cater. Sekali usha ada satu surat dari kusess.. Alhamdulillah.. dah setel dah kes aku. Sempat la gaduh jap ngan orang kementerian tuh. Ada nak suruh bayar pakai air liur jer.. Sampai dia keluarkan hitam putih baru aku baya. Jangan main-main dengan duit sekarang ni. Tak kena cara ada yang mati kena bakar..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cam biasa.. keter aku sebijik jer yang ada.. Dah biasa dah pun. Lagipun aku masuk kije ikut time 1 : 7.30-4.30.. malas nak bersesak lam jem

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kan banyak surat nak kena setel.. aku dah agak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Haaa.. baru nampak sikit timbunan kan.. tu baru cuti seminggu tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Yang ni yang aku dok nunggu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah setel dah pun kes nih..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lam 7.30 mat nor datang carik aku.. ala.. boring la, pejabat kosong katanya.. dah la nak sarap gerai banyak tak bukak..

Enjoice...Sharing is power!!!