mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Outing Bermalam STF. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Outing Bermalam STF. Papar semua catatan

Ahad, 10 Julai 2016

Outing Bermalam Julai 2016 STF : Back To STF


Outing Bermalam Julai 2016 STF : Back To STF. Hari ni dah si iqa kembali semula ke STF. Tu yang nyinggah ke Angsana tadi tu. Beli food katanya. Habih diborongnya maggi. Ish ish ish. Pasal barangnya banyak. Dah bertrip trip dia bawak barang naik ke dorm. So. Kesempatan kali ni kami abiskan untuk berwefie. Wakakaka. Dengan tema. Yok ngengade. Kui kui kui. Apa pun. TQVM pada MB yang memungkinkan cuti pada hari ni. Hehehehe. Dapat ler merasa jenjalan ahad. Dapat ler kebudaks extend satu hari lagi. Ye dok.

Jumaat, 1 Julai 2016

Hari Bertemu Pelanggan bil.2 dan Outing Bermalam Aidilfitri 2016 STF


Hari Bertemu Pelanggan bil.2 dan Outing Bermalam Aidilfitri 2016 STF. Petang ni gerak ke STF untuk hari bertemu pelanggan. Patutnya aku gi around 12 pm macam yang aku kata cuba buat. Tapi nak buat camne. Majlis kat opis pun tamat around 12.45 pm. Konon nak buat kad raya JPN. Pospon untuk iso pk20 dulu. Gedebak gedebuk. 1.30 pm jugak baru gerak.

Sampai. Dah separuh cikgu dah takde. Ye lah. Program tamat jam 2 pm. Yang datang lambat sapa suruh. Terima kasih pada cikgu yang masih tunggu. Huhuhu. Cian cikgu. Dapat parent noti cam aku.
So. Dapat la jumpa 4 cikgu iqa. Cikgu kelas merangkap cikgu BI. Cikgu BM. Cikgu Geografi dan yang paling aku nak jumpa Cikgu Sains. Tq cikgu. Tunggu sampai dapat jumpa. Sampai 3 lebih tu. Banyak info dapat. Apa pun selamat hari raya. Maaf zahir dan batin.

Setel semua baru gerak. Sempat borak ngan pengawas bertugas. Sorang dari kelantan. Sorang dari ganu kite. Malam dan pagi esok geraknya.

Khamis, 4 Februari 2016

Outing Bermalam STF Cuti Tahun Baru Cina

Outing Bermalam STF Cuti Tahun Baru Cina

Outing Bermalam STF Cuti Tahun Baru Cina. Abih ja waktu kerja terus gerak ke STF. Jemput Iqa balik sempena cuti seminggu ni. Banyak pula kereta hari ni. Maybe sebab melibatkan keseluruhan pelajar. Bagi kad untuk pengumuman. Lepak jap nunggu. Datang pun terkeseng keseng. Nak ngelak aku snap picas la tu. Sampai jatuh beberapa buku. Hehehe. Iqa. Iqa. Dah. Jom pulang.