mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label kafe. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label kafe. Papar semua catatan

Selasa, 17 Januari 2012

Baru lapor diri



Ni nampaknya dah ada kucing baru lapor diri di kafe ppdjb. Sepasang. Manja memain. Asyik bergesel je ngan semua yang datang.



^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway
mknace xperia

Isnin, 26 Disember 2011

Rangkaian Nur Muhammad



Sementara nunggu stor #@%/!#@ bukak gi makan dulu. Ada kedai makan kat sebelah tu. Kafe Nur Muhammad. Boleh tahan.

Kalau korang perasan tiga kedai bersambung ni sama kaler dan signboard dia. Sekali tanya tu la rangkaian nur muhammad. Asalnya pusat rawatan jer. Sekali dah berkembang, dibuat lagi 5, kafe, bakery, bundle, perabot dan pejabat urusan.

Diaorang pun dalam proses nak bukak lagi 3 kedai baru, welding, dan lagi dua aku dah lupa. Hebat. Bagusla camni. Berkembang ekonomi orang islam.



^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway