mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Snake. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Snake. Papar semua catatan

Ahad, 10 Februari 2013

Happy Chinese New Year 2013 - The year of snake

Happy Chinese New Year 2013 - The year of snake
foto shared from http://www.liverpoolfc.com


Selamat Tahun Baru Cina pada semua pengunjung blog ini. Tahun ni tahun ular, tahun aku tuh... Kekeke.

Happy Chinese New Year 2013 - The year of snake
Foto shared from http://www.hdwallpapersarena.com


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ahad, 9 Mei 2010

Ada ular dalam longkang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarPepagi dah riuh. Ada ular la dalam longkang. Keluar nengok ramai dok kerumun longkang, tapi jejauh la. Ada ular lam longkang depan rumah. Tapi cam tak gerak jer.. Amik batu sebijik. Kasik rejam sama dia. Aikk.. Tak gerak pun. Abah pun rejam lagi satu batu.. Tak gerak jugak. Pergi belakang amik cangkul. Kasi angkat sama dia.. Tapi ngeri jugak la kan.. Sekali angkat memang sudah mati daa.. Tapu badan memang cantik tak terusik pun. Maknanya mati tua kot. Sian dia.. Angkat alih tempat lain. Sekali nengok sebelah petang dah takde dah.. Sapa lak yang alih ntah..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Enjoice...Sharing is power!!!