mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label RNR machap. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label RNR machap. Papar semua catatan

Rabu, 18 Januari 2012

RnR Machap



Berenti jap. Poket kering pasal terpaksa beli tng tadi



^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway
mknace xperia

Rabu, 8 Disember 2010

Asyraf : From GP to Bangi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 6 Disember 2010
Masa : Bermula 5.00 petang sampai jam 10.++ malam
Tempat : GP sampai bangi
Mood : Kelam kabut

Tepat jam 4.30 petang, terus punch out. Tak pernah lagi aku punch tepat 4.30, means.. betul-betul menunggu 4.30 petang untuk balik. Semuanya pasal nak mengejar kedai kek yang akan tutup jam 6.30 petang kat tampoi sana tu. So, terus memecut sampai ke GP. Terus masukkan beg/barang semua lam keter. Terus gerak ke tampoi balik. Sampai ja kedai.. terus tenang balik. Ye la.. target petang nih memang kedai kek ni ja.. Memang harga dia murah. Dan yang nampak.. lebih kepada kedai borong. Cuma aku tadak mood nak amik gambo lagi kat sini..

Beli barang untuk buat kek. Dari satu dah jadi sepuluh. Dari belakang keter ja dah bawak ke tengah.. Tak kisah la, janji puas hati kan. Terkejut pembantu kedai masa dia angkat barang-barang kek masuk ke keter aku.. Ya Allah katanya.. terkejut la tu nengok barang yang sedia banyak lam keter tu..

Setel kat situ, terus gerak ke Bangi. Singgah dulu kat R&R Machap. Pastu terus gerak balik. Sebab shell takde kat machap, kena singgah sekali lagi di R&R Pagoh untuk isi minyak kali pertama. RM50 untuk minyak dan teruskan balik perjalanan. Sampai di Bangi lam kul 10.++. Tak ingat minit dia baper.. Belasah dulu sate samuri yang dah memang mak yang beli dari petang tadi.. Klik cerita penuh untuk detail >>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Adik dah tarak mood.. pasal baru bangun tido.. kaki krem la, adik penat la.. sebab nak suruh dukung..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tempatnya bertutup penuh.. satu cara yang bagus jugak nak elak lalat yang memang semua dah tau memang banyak kat machap ni. pintu dua lapis, berair-cond

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Makan kat sini ja la.. mee bandung 2, mihun soto satu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Adik macam biasa la makan bihun soto

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Iqa makan mee bandung sama mama dan nenek

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Aku.. nasi daun pisang.. yang mak kata nasi ambeng.. aduiihh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah.. jom makan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Memula pelik jugak nengokkan atap kat tempat parking bas/lori ni.. apasal ada bintik bintik gitu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengok betul betul rupanya burung burung beristirehat kat atas tu.. perghhh!!!

Enjoice...Sharing is power!!!