mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label kebudak. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label kebudak. Papar semua catatan

Ahad, 27 Julai 2014

Makin susah nak potong rambut si ensem


Makin susah nak potong rambut si ensem. Nak ke kedai gunting? Jangan harap. melalak ja nanti. Kena bagi dia leka bermain, atau sambil mandi. Baru boleh. Kalau tak. Jangan harap la. Pening pening.

Selasa, 10 Julai 2012

A short photoshoot session

mknace unlimited™ | kebudak kerol @ a short photoshoot
yeayyy... dah setel sumer...
Balik jer dari sekolah agama, singgah kedai buku beli sampul surat, kertas photo untuk print gambo passport, pastu gi pos opis beli setem. Aiii... penat gak nak daftar sekolah nih.. Sumer setel. Tinggal nak ambik gambo jer. Aku simple jer. Amik jer sendiri. Barang sumer dah ada. Tu yang mama tegur, dah lam tak amik gambo, tetambah lepas dah masuk jabatan kan. Ni baru aku kuar balik segala mak nenek mini studio aku nih. Buat apa perabis duit kalau tak nak guna kan. Walau sekali sekala, tetap berguna beb. Setel jer photoshoot terus print. Setel. Tinggal nak submit borang semula ajer. Penaaattt!!!!



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

mknace unlimited™ | kebudak kerol @ a short photoshoot
bila nak mula nih
mknace unlimited™ | kebudak kerol @ a short photoshoot
aikkk
mknace unlimited™ | kebudak kerol @ a short photoshoot
seronok ngan raket
mknace unlimited™ | kebudak kerol @ a short photoshoot
pantang tangan hero sorang nih...
mknace unlimited™ | kebudak kerol @ a short photoshoot
mana tudungnyer nih
mknace unlimited™ | kebudak kerol @ a short photoshoot
pantang suruh posing
mknace unlimited™ | kebudak kerol @ a short photoshoot
mana nak gi tu
mknace unlimited™ | kebudak kerol @ a short photoshoot
pose 1
mknace unlimited™ | kebudak kerol @ a short photoshoot
pose 2
mknace unlimited™ | kebudak kerol @ a short photoshoot
pose 3
mknace unlimited™ | kebudak kerol @ a short photoshoot
pose 4
mknace unlimited™ | kebudak kerol @ a short photoshoot
seronot nampak
mknace unlimited™ | kebudak kerol @ a short photoshoot
aikkkk
mknace unlimited™ | kebudak kerol @ a short photoshoot
pose 1
mknace unlimited™ | kebudak kerol @ a short photoshoot
pose 2
mknace unlimited™ | kebudak kerol @ a short photoshoot
pose 3
mknace unlimited™ | kebudak kerol @ a short photoshoot
pose 4
mknace unlimited™ | kebudak kerol @ a short photoshoot
amboi amboi amboi
mknace unlimited™ | kebudak kerol @ a short photoshoot
ayo sama ziqri
mknace unlimited™ | kebudak kerol @ a short photoshoot
ziqri sama kakak ayo nyer
mknace unlimited™ | kebudak kerol @ a short photoshoot
sukanyeeerr...
mknace unlimited™ | kebudak kerol @ a short photoshoot
adik dah ilang tudungnyer
mknace unlimited™ | kebudak kerol @ a short photoshoot
jom reramai jom
mknace unlimited™ | kebudak kerol @ a short photoshoot
mata ada sikit kero ayor
mknace unlimited™ | kebudak kerol @ a short photoshoot
bertepuk sana beraket sini
mknace unlimited™ | kebudak kerol @ a short photoshoot
seronot nampak

Sabtu, 31 Disember 2011

Jam for both balqis



Satu kip mart kitaorang jalan. Satu demi satu kedai jam kitaorang masuk. Sampai jumpa idaman hati. Kedai terakhir baru ketemu. Suka hati kedua kebudak. Kalau aku dulu.... Tu la jam sebijik dari darjah dua sampai darjah enam. Ni dah setahun dua...



^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway

Ahad, 25 Disember 2011

Mari kita enjoy



Habih part bergambar, time kebudak dan mak bapak budak enjoy... Serbu kolam!!!!!



^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway

Khamis, 15 Disember 2011

Sahibba for the kebudak



Akhirnya... Dapat jugak aku beli sahibba ni. Kat mana? Jusco bukit indah. Yang best. Siap ada 4 versi. Pikio pikio amik yang versi paling latest. Bm, bi, istilah sain math sekali. Harga dia lebih sikit, hampir rm 60.

Sebelum balik sempat tapau big apple, n jumpa ex student...

^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway

Rabu, 7 Disember 2011

Acara rutin Rabu



Cam biasa, rabu mesti merayap ke pasar tani. Hari rabu ni banyak kedai tudung dibuka. Jelajah habisan. Tudung sekolah iqa ja beli 7 helai...

^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway

Dah menurun



King of fighter 2011. Dah menular la pulak.

^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway

Ahad, 23 Oktober 2011

Bergembira di taman

Sekali masa sampai semua dah perasan kewujudan taman kebudak ni. So, nak tak nak, harus la singgah dulu. Iqa dengan gelongsor dia, Inaz dengan buai dia, Ziqri ngan jongkang jongkitgajah dia. Apa-apa la. Layan aje la...
Published with Blogger-droid v1.7.4

Gerak ke hujung benua

Nenek pun dah agak stabil. Gi ambik mak long peah kat umah nek yang. Sempat lagi main sebelum mula gerak ke tanjung piai...
Published with Blogger-droid v1.7.4

Selasa, 25 Januari 2011

Kebudak kerol part IV

Klik untuk gambar yang lebih besar
Posing jangan tak posing
Hari Ahad lepas, bawak semua kebudak nih jengjalan. Lama naw tak jalan. Sejak masuk 2011 mana ada kuar jengjalan lagi. Dah naik monyok dah sorang sorang. Jadi, sedang elok hari ahad tu pun takde pape.. terus la kuar merayap.

Biasa la.. Dah reramai cenggini masa bersiap dah makin drag. Dulu iqa sorang, nak kuar ja amik masa setengah jam sebelum bebetul dapat kuar. Masuk adik inaz dah jadi sejam. Tambah ziqri tak mahu jadi sejam setengah.. Dah siap tunggu mama dia la pulak. So apa lagi.. posing posing la dulu kan.

Dah posing, layan tv, dah layan tv siap layan tido lagi, encik ziqri la. Dah penat sangat berposing sama main. Kikiki>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
si inaz siap amik kucing mainan kakak dia lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
elok la tu, kakak dukung ziqri, adik dukung kucing

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
nak rotan???

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
tutup muka pakai ziqri la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
sempat nengok muka kakak dia tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
lohhh.. apasal ditutup muka lagi tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
buat mulut la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
kan comel cenggini

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
sampai terangkat kaki tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kan dah tido.. penat gamaknya nih

Enjoice...Sharing is power!!!