mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label hitler. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label hitler. Papar semua catatan

Sabtu, 27 Februari 2010

Hitler dan konco-konconya : Part deux

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarIni kisah Hitler. Kalau anda fikir ini cerita Adolf Hitler, baik anda jangan teruskan, kerana ini cerita pasal Hitler sang kucing. Hitler sang kucing ni ada tiga beradik. Ini kisah juga sambungan dari part unonya dulu. Hitler sang kucing ni ada tiga beradik. Yang nombor duanya bertompok-tompok. Aku nak letak nama popok, tapi mama cakap kasi glamer sikit. Kita letak macam nama tompok yang lebih glamer, jadilah namanya Tomok; kependekan dari tompok yang hilang m nya atau mim nya kata si Ramlee bujang lapok. Dua dah lepas, tinggal yang last. Yang last ni kurang ceria sikit. Kalau si Hitler ngan Tomok asik bergasak, dia enjoy jer menghisap susu mama telengnya. Inilah si Wiwi kata mama. Wiwi pun wiwi lah.. Aku tak kisah sangat pun. Maka bermulalah cerita si Hitler, Tomok dan Wiwi di teratak buruk ini kat gelang patah ni..

::Klik untuk cerita penuh::


©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Hitler tengah lepak-lepak nengok aku bakar sampah. Amboihh.. Lepak habis ni.. Aku leh masuk balik lam rumah, amik kamera, snap gambo dia...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni bukan nak berposing namanya weiii... ni namanya nak membunuh.. ayaaaarrrkkk...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sesi mengoyakkan kertas berikut diturunkan bersama oleh murahguru Hitler dan Tomok..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Siap flying-flying lak tu.. memang mafia tul la si Hitler nih..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Baru sedo aku dok snap pix dorang. Sempat wat bodo cam takdepapeyeiii dulu tu..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sambung main lagi.. Tensen si wiwi tu. Aku nak minum susu pun susah daaa..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Makin menggila la pulak si Hitler ngan Tomok nih..


Slideshow penuh


Rabu, 24 Februari 2010

Hitler dan konco-konconya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarHitler??!? Tu la nama kucing iqa ni. Pasai pa aku letak nama Hitler. Pasai dia ada misai contot, pastu siap rambut belah tengah lagi tu. Memang sebijik cam hitler. Cuma misai dia lebih sikit la dari hitler betui tu.

Pagi tadi masa aku keluar dari pintu rumah, elok jer dia ngan konco-konco dia nih baring-baring atas kasut aku ni. Ceiitt.. Tapi tak sampai hati la nak halau. Bior jer la mereka gembira berbaring-baringan kat situ. Bukannya dibuat onar pun kat kasut-kasut aku tu kan.



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar







Enjoice... Sharing is power!!!