mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Carian saat akhir bahan kuih. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Carian saat akhir bahan kuih. Papar semua catatan

Isnin, 4 Julai 2016

Carian saat akhir bahan kuih


Carian saat akhir bahan kuih. Orang kata biar fresh sikit. Dah dekat dekat buat baru fresh sikit kan. Hehehe. Boleh tahan ramai jugak orang mencari benda yang sama. Awalnya nak gi Mydin. Leh aku usyar bunga api sekali. Tapi mama nak cepat. So. Pilih yang dekat aje. Setel bahan kuih. Singgah sebelah je untuk beli buah. Nenas dia jual sebijik RM1.50. Amik aje la.Pastu tak lupa segala bekas, pinggan mangkuk pakai buang kat kedai sebelah warung JDT sinun. Baru la aku tau kewujudan dua pintu stor barang dia aje sebelah menyebelah tu. Hehehe.