mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label pantai batu buruk. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label pantai batu buruk. Papar semua catatan

Rabu, 6 Oktober 2010

Benchmarking Ganu - Timeout #2

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 4 Oktober 2010
Masa : 7.30 malam
Tempat : Kuala Terengganu
Mood : Aku penat tapi agak happy la

Balik jer tempat penginapan terus terlelap. Lepas semayang maghrib terus gerak ke bas untuk sesi makan malam.. Haii.. pening kepala.. Nak gi makan jer dah setengah jam. Sampai ke Pantai Batu Buruk lagi. Belasah jer la. Lepas setel jer semua, pakat dah cedera parah. Nak beli panadol dan sesikit kelengkapan yang tak cukup, berenti jap ke Sebeng Eleveng. Sekali ntah camana la pulak leh berenti kat Dataran Syahbandar ni ntah. Adoii.. penat weii. Layan jer la. Balik jer bilik semua pakat telan panadol terus hanyut..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
8.20 malam.. Tiba ke tempat makan.. apa apa aje la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sakan bersembang tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Order bang jangan tak order

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Aku memang tak leh makan banyak kerang ni.. nanti darah naik.. tapi aku makan melantak jugak..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Makanan kami yang pelbagai malam ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cam biasa.. mesti order mee ladna.. tapi sini dia pakai koey teow.. masam sikit.. 3 bintang jer

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Licin semua.. esok tau la nasib kau.. melantak lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Takkan dah pening bang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
9.40 malam .. Acara beli eno, panadol dsbnya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
9.50 malam .. sekali berenti la pulak kat Syahbandar.. ni berlatar belakangkan makam diraja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Siap ada tarian tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ramainya pengunjung

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Biasa biasa jer.. cari t-shirt tulis tengganu pun tadak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sempat lagi deme ni buat sesi potosut

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bila nak gerak ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cam biasa la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom balik dah jom.. kepala aku dah kenoning ni weiii

Enjoice...Sharing is power!!!

Benchmarking Ganu - Timeout #1

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 4 Oktober 2010
Masa : 12.45 tengahari
Tempat : Kuala Terengganu
Mood : A bit happy

Berehat sebentar, sementara menanti masa untuk ke PPD Kuala Terengganu. Sembahyang di Masjid hmmmm.. tak ingat la pulak nama dia. Signboard pun tadak. Disebabkan semua urusan dah setel lam kul 1.30.. singgah sebentar ke pantai batu buruk sementara menanti pukul 2..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
12.45 tengahari.. berhenti di masjid

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tak ingat la pulak nama masjid ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Suasana di ruang solat utama

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Aircond penuh tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Memang sangat kondusif

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Masih banyak pembaharuan sedang dibuat

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Gerak ke bas

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
1.40 petang.. Pantai Batu Buruk.. Sementara menantikan jam 2 petang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Besonya ketupat

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pantai Batu Buruk

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kelab apa ntah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lambat tul nak nunggu kan pukul dua nih

Enjoice...Sharing is power!!!