mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label GI Joe. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label GI Joe. Papar semua catatan

Khamis, 6 Ogos 2009

GI Joe

Hmmmmm.. Memang cool tul la tengok gazet GI Joe kat TV tiap-tiap hari. Yang aku tak tahan sebenornya watak ni. Snake Eyes. Dari memula katun GI Joe dulu lagi memang tengok pasal ada watak dia jer.. Sooo coool. Tapi ntahlah kan. Cammana la rupa citer ni. Jangan jadi macam lelain citer yang berasal dari katun dah la. Dah bertong-tong caci maki aku untuk citer Transformer 2, Dragonball, etc. Sumer cam hampeh. Ni pun ada gaya-gaya hampeh gak nampaknya. Cuma Snake Eyes tetap menjadi pojaan hatikuuuu.. (sila ikut gaya Ajis Seniman Bujang Lapok)

Mari tengok cammana rupa snake eyes jaman dedulu.. Ni masa memula dulu dia kuar. Lelama memang dia diubah penampilan ala-ala imejnya sekarang ni. Yang paling aku suka masa dia wat crossover Transformer ngan GI Joe. Masa tu memang mantop tul watak Snake Eyes.