mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label pekan rabu. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label pekan rabu. Papar semua catatan

Sabtu, 6 September 2014

Eating out at Restoren Bamboo, Pekan Rabu


Eating out at Restoren Bamboo, Pekan Rabu. Tempat lama. Lejen. Kalau dulu. Turun sefamili. 7 laksa, 7 laici. Dah biasa. La ni. Turun sini. Sama jugak. Tapi tadak la semua sepesen lagi. Memasing ada taste tersendiri. Layan ajer la.

Ahad, 24 Februari 2013

Seharian di Baling

Lama tul entry ni dok bersarang lam blogger. Tak post post jugak. Hari ni pun paksa diri untuk menulih dan tekan butang post pasai pekan rabu minggu lepaih kat baling. hahaha... tu yang dok kata dah lama bersarang lam blogger. tinggai nak tekn butang post ja.

So, rabu lepas pakat keluaq pi pekan rabu macam biasa la. ni ja hari yang ada untuk aku enjoy kat baling. khamihnya dah mula nak sibuk kat aloq setaq dah.

Seharian di Baling

Macam besa, gambaq gunung belakang rumah aku memang tak lepaih dari lensa kamera henpon aku nih. Tapi sesambil tu ambik gak gambaq rumah aku ni.

Seharian di Baling

Rabu, 8 Disember 2010

Asyraf : Selamat pagi dari Baling

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 8 Disember 2010
Masa : 8.20 pagi
Tempat : Belakang umah den
Mood : Cool baby, cool

Selamat pagi dari baling.. Hari ni banyak mender nak setel nih.. Terutama misi nak perabis duit bebanyak kat pekan rabu nih..

Enjoice...Sharing is power!!!