Sharing is power!!!

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarSharing is power? Pelik? Jarang dengar? Memang la.. Pasal ni ayat aku sendiri. Orang selalu cakap knowledge is power. Apa kess.. Memang la knowledge is power, tapi kalau tak share ngan orang lain, apa yang dapek. Sekelumit habuk pun tarak beb. So, apa pun bagi aku sharing is power. Cori aaa cikgu BI, dari dulu sampai la, aku memang suka-suki jer wat motto ikut suka hati kepala hotak aku jer.. Hehehehe..

:) :) :) Sharing is power

ps : curik gambo ni dari ucu, gambo aku basuh keter ngan iqa lam ujan. hehehe.. ada ka patut dia kata kami buang tebiat. Keter bawah porch apa.. apa kess..



Ulasan

AJ berkata…
sharing is power..melalui berkongsi dapat kuasa..hik3..
mknace unlimited berkata…
:) :) :)
hehehe.. cam he-man warcry pun ada..
By the power of Grayskull, I am the powerrrr!!!
mknace unlimited berkata…
oso can maa...
but i prefer the power..
like he-man :P

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied