mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label thailand. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label thailand. Papar semua catatan

Khamis, 6 Jun 2013

Bukit Berapit Checkpoint


Bukit Berapit Checkpoint. Sempadan Malaysia - Thailand kat sini. Baling ke sini around 16 km ja. Petang semalam mama memang ajak gi sini. Nak cari seluar hitam. So, off we go. Baju seluar kat sini agak murah, bukan apa; sebab Baling sendiri dah murah. Dia murah sikit lagi berbanding Baling. So, gi ajer la. Read on...

Sabtu, 23 Mac 2013

Durian gergasi

Durian gergasi. ni cerita kat kedah dulu. gambar ni pun semua mama yang amikkan. kecuali gambar derian kat dapur tu. kebetulan atuk kedah simpankan untuk aku. bukan untuk makan, tapi amik gamba. hahaha. aku memang tak gemar makan derian sejak masuk u dedulu. derian ni atuk kedah beli masa masuk ke sempadan ngan mama dan kebudak sebelah siangnya. aku memang takde pasal aku ke hutan kampung untuk persediaan himpunan guru muda 1 malaysia.

Durian gergasi

Khamis, 13 Disember 2012

AFF Suzuki Cup 2012 : Malaysia menentang Thailand


Tak terkata bila layan yang round kedua nih. Huhuhu... Tokleh kata pa. Malaysia kena tibai 2 - 0. Thailand ke final bertemu Singapura dengan aggregat 3 - 1. Huhuhuhu... Last worddd... Oppa Jahanam style!!!!.. Whop whop whop whop whop...



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ahad, 2 Disember 2012

AFF Suzuki Cup 2012 : Malaysia menentang Indonesia

AFF Suzuki Cup 2012 : Malaysia menentang Indonesia

Terbaeekkk!!!! Malaysia berjaya menewaskan Indonesia malam ni 2 - 0. Gol dihasilkan oleh Azammudin Mohd Akil pada minit ke 26 dan Mahalli Bin Jasuli pada minit ke 29. Pasni kita ke separuh akhir...

Malaysia vs Thailand - 9 Disember 2012 , Ahad di Stadium Nasional Bukit Jalil , Kuala Lumpur

AFF Suzuki Cup 2012 : Malaysia menentang Indonesia



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free