mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label kerja rumah. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label kerja rumah. Papar semua catatan

Sabtu, 25 Mei 2013

Kerja Rumah Cuti Sekolah


Kerja Rumah Cuti Sekolah. Semalam, team puteri datang bertandang ke rumah. Team balqis dan team puteri sibuk berbincang pasal kerja rumah. nak buat buku skrap la, kerja cuti terancang la. Good teamwork dan bagus sebab dah mula dari awal. ada sesetengah budak yang esok nak sekolah baru sibuk nak setelkan. ini yang kita mau. rancang dan gunakan masa terluang sebaiknya. Hari ni nak gi legoland. balik maybe ke serigala jahat dan sebelum balik nak cari material untuk buku skrap diaorang ni. Read on...

Khamis, 16 September 2010

Lepak-lepak malam Hari Malaysia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 15 September 2010
Masa : 8.40 malam
Tempat : Rumah den
Mood : Lepak lepak

Malam ni kami lepak-lepak jer kat ruang tamu sesambil nengok tv. Sementara tu adik ngan iqa dok kat ruang tengah sambil buat kije rumah.. ye lah.. hari jemaat ngan sabtu ni kan dah naik sekolah. Tetiba ada keter benti depan rumah.. ooo.. Abang izat datang beraya. Bebudak ni semua pakat ke ruang tengah. Aku nengokkan adik yang masih dok wat kije rumah. Iqa lak dah sibuk nak bermain jer.. Last-last diaorang main dam. Saja aku tak ambik gambo, pasal sibuk ngaja iqa ngan puteri..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sementara nunggu inaz siap wat kije rumah, meh kita selongkar dulu kotak mainan; cari apa yang boleh kita main sesama

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Inaz masih buat kije lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Abah.. main badminton ni boleh tak.. tak boleh..

Enjoice...Sharing is power!!!