mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label girls. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label girls. Papar semua catatan

Selasa, 25 Januari 2011

Kebudak kerol part IV

Klik untuk gambar yang lebih besar
Posing jangan tak posing
Hari Ahad lepas, bawak semua kebudak nih jengjalan. Lama naw tak jalan. Sejak masuk 2011 mana ada kuar jengjalan lagi. Dah naik monyok dah sorang sorang. Jadi, sedang elok hari ahad tu pun takde pape.. terus la kuar merayap.

Biasa la.. Dah reramai cenggini masa bersiap dah makin drag. Dulu iqa sorang, nak kuar ja amik masa setengah jam sebelum bebetul dapat kuar. Masuk adik inaz dah jadi sejam. Tambah ziqri tak mahu jadi sejam setengah.. Dah siap tunggu mama dia la pulak. So apa lagi.. posing posing la dulu kan.

Dah posing, layan tv, dah layan tv siap layan tido lagi, encik ziqri la. Dah penat sangat berposing sama main. Kikiki>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
si inaz siap amik kucing mainan kakak dia lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
elok la tu, kakak dukung ziqri, adik dukung kucing

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
nak rotan???

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
tutup muka pakai ziqri la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
sempat nengok muka kakak dia tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
lohhh.. apasal ditutup muka lagi tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
buat mulut la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
kan comel cenggini

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
sampai terangkat kaki tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kan dah tido.. penat gamaknya nih

Enjoice...Sharing is power!!!

Khamis, 9 Disember 2010

Asyraf : En. Abu Hassan dan cucu-cucunya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 8 Disember 2010
Masa : 1.45 petang
Tempat : Depan rumah
Mood : Seronoknya

Ni la masanya, bila semua dapat kumpul reramai cenggini. Setakat ni bilangan cucu-cucu pun dah 6 setengah.. Lam bulan 3 nanti masuk la yang ketujuh. Kalau murah rejeki, hujung tahun dapat la lapan kan. Kalau la kan, tak paksa apa apa pun.. Klik cerita penuh untuk detail>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Haziq kat dalam ngan mama dia. Si sesi posing berdiri tegak ja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni sesi ala ala Baling Drift.. the next burnout... hahaha

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Semua posing baeekkk punya.. kereta yang adam naik tu sejak pak cik kecik tau

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kemunculan hero utama, encik ziqri

Enjoice...Sharing is power!!!