mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label anggur. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label anggur. Papar semua catatan

Rabu, 7 Disember 2011

Jeruk Siam



Memang tak sah kalau dah masuk sempadan tak beli benda alah ni. Mak ngah beli dua balang, satu anggur kecik, satu bidara. Sebalang rm14, quite pricey jugak la. Ingat, tahun lepas aku beli masih around 10...

^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway

Rabu, 24 Mac 2010

Operasi Anggur Hijo

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarHari ni dalam perjalanan balik, aku singgah jap ke tesco; alang-alang lalu nak balik gelang patah kan. Main target sebenarnya anggur hijau jer. Sekali mama sms, dah jadi banyak la pulak. Lum masuk pampers, sabun basuh dan banyak lagi.

Jenuh nak cari anggur nih.. Dah dapat kena pilih la pulak. Tengok banyak yang dah tak berapa baik. So memang kena cari bebetul. Tapi memang berbaloi la masa aku terbuang. Anggur dia memang terbaik.. rangup dan lemak berkrim..

Dah tu sebelum balik, si iqa sempat gak pau aku beli buku @ majalah yang dia nak.. Adooiii.. Balik siap berebut lak ngan adik dia.. Len kali kena beli buku yang sama la nampaknya.. hehehe.. Tapi anggur tu memang disukai semua orang. Ziqri tah yah citer la.. besar mulut dia nak membaham.. hehehe

::Klik untuk cerita penuh::





©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sekali ambik 8 bungkus.. stok ni tahan sebulan jer..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mana taknya.. dedua kakak-kakak ziqri masih hisap susu.. tak malu tul..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Anggur untuk ziqri.. mama pun suka, kakak-kakak pun suka.. boleh tahan berapa lama la ni..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kakak-kakak dah mula layan buku yang baru dibeli tadi..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sempat gak iqa pau roti dan donut tadi.. sudahnya.. hotdog lam roti jer habis.. roti ada lagi..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Aku terjumpa mentos perisa cola la pulak.. ni nak try rasa nih..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Memula masuk mulut rasa pelik.. bila dah start gigit-gigit baru rasa cola tuh...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Warna pun merah.. ngeri gak memula..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Betulkan sikit lampin dia..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ziqri dah mula hidu bau anggur.. ni ler sesatunya buah yang dia makan sejak lahir nih..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah besar dah bukak mulut dia.. yummmyyy!!!



Enjoice...Sharing is power!!!