mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Tangki minyak sebelah mana?. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Tangki minyak sebelah mana?. Papar semua catatan

Isnin, 5 Mei 2014

Tangki minyak sebelah mana?

Tangki minyak sebelah mana? Dulu selalu jugak dok memikio. Tetambah dedua kereta aku tak pernah sama kedudukan tangki minyaknya. Yang satu sebelah kanan. Yang satu lagi sebelah kiri. Sebenarnya ada kaedah yang mudah untuk kesan kedudukan tangki. Depan mata kita sendiri lak tu. Cer pandang bebetul kat tanda tangki pada meter tu. Perasan tak ada anak panah sebelah dia. Tu la tanda sebelah mana tangki kita berada. Cam livina aku ni. Anak panah menunjukkan arah kanan. So. Pastikan aku park kat pam minyak sebelah anak panah tu. Kan senang tu beb...

Sekarang ni biasanya aku dah sampai nyala lampu tu baru aku isi. tahap kering tul la la ni... banding sebelum ni. hampir 600km... ni asyik jalan dekat dekat jer... 527.8km dah kering tank.