mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label pasaraya. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label pasaraya. Papar semua catatan

Jumaat, 9 Mei 2014

Lama betul tak meronda Aeon Bukit Indah

Lama betul tak meronda Aeon Bukit Indah. Lepas Jumaat. Mama ajak gi cari barang. Hadiah hari guru actually. Terus ke Aeon. Lama tul tak merayau kat sini. Asyik tesco ja. Sini barang branded sikit. Harga pun a bit high jugak la. Sekali sekala. OK lah kot.

Lama betul tak meronda Aeon Bukit Indah
lepak depan daiso. ramai pulak orang kat arcade nih. semua dok tengok sorang brader menghabiskan duitnya untuk cuba nasib main apa kebenda ntah. Malas aku nak gi nengok.

Jumaat, 8 Jun 2012

Long Wan Baling



Sebelah petangnya meronda pekan Baling lagi. Target asal nak beli selipar dan kasut untuk kebudak. So terus lah kitaorang ke Pasaraya Long Wan.

Sekali sampai sini... apa lagi.. Belanja sakan la.. Tu yang sampai 3 set kasut dan selipar jadinya. Lum kira baju seluar segala.

Sekali masa nak kuar, boleh la pulak ada sorang budak sibuk merengek nak mamee; pasal ada budak beli mamee satu pek tu. Ajak naik atas, sepeket besar aku beli. Haaa... makan puas puas.. Siap dapat pelekat doraemon lagi.. Kekekeke.. Sapa nak bagi kan..

Via Blogger PC Edisen


Enjoice...Sharing is power!!!

Ahad, 4 Disember 2011

Menyelongkar hari-hari



Cam biasa, hari-hari, sakan, long wan. Semua kena selongkar...

^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway