mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label rnr seremban. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label rnr seremban. Papar semua catatan

Khamis, 12 September 2013

Yok pulang ke Johor Bahru


Yok pulang ke Johor Bahru. Jangan tanya awat aku boh gambaq ni. Senap kat R&R Dengkil semalam masa on the way balik ke JB dari Shah Alam. Punya la tak larat nak nulih semalam. Hari ni pulak penuh ngan meeting. Malam baru ada sikit masa nulih. Read on...

Rabu, 16 Mei 2012

R&R Seremban

Solat, makan, relax... Before gerak semula.

Posted via Blogger Tab


Rabu, 8 September 2010

Pit Stop #1 - R&R Seremban

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 7 September 2010
Masa : 9.00 pagi
Tempat : R&R Seremban
Mood : Lepak jap

Dah sampai pit stop pertama, seremban; tu pun pasal adik dah tak tahan nak buang air. So, mandi, siap diri, buat susu; semua setel perkara-perkara kecik. Setel semua; gerak balik..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Berkabus lens

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bersihkan sambil pegang ziqri

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni tandas dia, dah siap upgrade dah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lama tul kakak-kakak mandi kat dalam tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lepak la jap tepi keter

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jengjalan nengok-nengok sekeliling

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ada jalan berpokok ke taman permainan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah siap kot agaknya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Signboard arah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Naik atas la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Surau yang dihapgred ni memang kelas

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ruang informasi yang masih kosong

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah siap.. giliran ziqri la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah setel sumer.. jom gerak

Enjoice...Sharing is power!!!