mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label led tv. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label led tv. Papar semua catatan

Ahad, 15 Januari 2012

Kebudak kerol



Kisahnya nak gi Angsana hari ni. Sekali Suria banyaj la pulak rancangan kebudak pagi Ahad ni. Dah pakat ternganga ja depan tv. Haiyooo... Bila mau keluar nih..



^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway

Sabtu, 14 Januari 2012

Amboiii



Keluar ke bilik tamu tadi nengokkan gaya si ziqri layan tv. Siap beg sekolah tersandang di bahu. Tangan ngan limau. Mulut mengunyah. Mata tak kelip layan citer kat tv. Semalam dia masuk bilik.

Abah, apek, abah apek, abah, apek.

Sejak bila pulak aku jadi apek ni. Jauh panggang. Sekali dia hulur tangan. Ada limau kat tangan. Oooo.. Kopek limau. Kopekkan. Kasi balik. Tak sampai seminit datang lagi..

Abah, apek, abah, apek..

Layankan ajer la.

Orang cakap dia memang sebijik ikut baak dia. Tengok dia layan tv tak berkelip tu, memang sahih aku ler tu.. Kekeke... Bender yang mama paling tak suka pada aku...



^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway

Sabtu, 7 Januari 2012

To buy or not to buy?



Hmmmm... Tergoda lak nak beli samsung 40 inch led nih. Nak beli? Ke tak nak beli? Memang target awal nak beli tv pun. Nak ganti tv lg lam bedroom yang tak sapot hdmi aku tu. Hmmm... Camner nih?? Harga sale sampai esok jer nih



^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway