mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label lampu lip lap. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label lampu lip lap. Papar semua catatan

Ahad, 7 November 2010

Savvy : Tukar mentol depan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 7 November 2010
Masa : 12.15 tengahari
Tempat : Depan rumah
Mood : Tukar jangan tak tukar

Bulan berapa ntah itu hari, 4 ka 5 tu macam la aku dah tukar mentol savvy nih, tapi masa tu pasal tokei kuli dia dah silap cakap aku beli la dua biji mentol, pasal harga yang dia bagi untuk dua biji mentol tu sama dengan harga sebijik. Dia kasi aku RM13 sebijik. Sekali tokei keluar.. Aiyaaa.. Satu RM26 maa.. Pasal aku dah amik dah pun dua bijik tu dia tak cakap banyak. So aku ada sebijik lagi spare. So, tadi ucu tolong tukarkan mentol lama yang dah terbakar nih. Tapi.. takde la pulak filemen yang putus ka, tanda terbakar ka, cuma bila goncang ada bunyi macam kaca la pulak. Memang hancur la kira tu..

Enjoice...Sharing is power!!!

Selasa, 31 Ogos 2010

Projek lampu raya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 31 Ogos 2010
Masa : 7.50 malam
Tempat : Depan rumah
Mood : Nak melawa

Malam ni, projek lampu raya pun bermula. Kejap jer pasang bender alah ni. Dah cun sikit depan rumah den. Yihaaa.. alamak.. Beg lum kemas lagi. Sib baik baju 3 hari punya stok dah siap seterika. Tinggal campak-campak jer la baju masuk beg..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom mula projek kita nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pindahkan wayar lama ke depan jer

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Alih sikit yang belakang bendera nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah sampai hujung

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kenapa inaz ni.. sukanya hatinya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Posisi lama ni nak pindah ke depan porch keter livina tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Berserabut gak nak bukak nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Haaa.. kita pindah ke depan ni la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dulu mana ada porch ni lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Berselirat.. yang penting noise tak hingat tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kena bukak sikit, dah berpintal la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tak setel lagi ka, kata terer

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sambung sikit ngan wayar baru nih.. kasi lagi panjang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Senjata semua dah kuar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah siap satu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tambah yang selai-selai la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jeng jeng jeng.. dah siap...

Enjoice...Sharing is power!!!