mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label tumbang. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label tumbang. Papar semua catatan

Ahad, 5 Ogos 2012

Kasi tumbang tiang lama

mknace unlimited™ | kasi tumbang tiang lama
potong jangan tak potong
Tiang lama ni bebetul kat suku tepi rumah. Tadi dah clear segala alang semua. La ni tiba la masa tiang ni dijatuhkan. Timmmbeeerrrr!!!! Terbaeekkk!!!!



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ahad, 21 November 2010

Mari clearkan pokok tumbang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 16 November 2010
Masa : 6.14 petang
Tempat : Belakang rumah den
Mood : Aiiyooo.. tumbang la pulak

Balik ja rumah tadi dah dengar mak bising-bising. Pokok jambu yang kat belakang rumah tu tumbang la pulak. Nak lagi best, siap timpa ke bilik air rumah la pulak. Sib baik sikit ja. So, sekarang ni nak kena setelkan la pokok tumbang nih. Kang jadi jambatan emas la pulak untuk makhluk-makhluk berkaki empat tuh. Almaklum la, kawasan ni kawasan paya. So memang makhluk ni banyak.

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Aksi ucu setelah selesai mengambil parang dari bonet keter. Ala ala viking wira golok la tu.

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tu dia pokok jambu yang tumbang menghempap bilik air belakang umah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cemana nak clearkan nih.. Mari berpikir sambil membuka kitab strategi perang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nampaknya kena takik kat sini, pastu kita tarik dia turun

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Alamak.. apasal hari ni planet mushtari bergerak dari landasan dia sebanyak 0.05%. Kan dah tak leh kuar power tahap dewa nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Masih cuba nak kuar power.. alamak.. setakat daya tolakan elektron ja kuar.. bila nak putus nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tak kira.. cuba gunakan parang gergaji tahap 5 petala langit.. Sib baik ingat kuasa dari planet pluto yang masih ok

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah setel pun.. sib baik ingat power tuh tadi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikkk!!!

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cuba pulak kuasa dari planet marikh.. Kuasa tarik menarik tahap dewa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Hahahahaha.. dah setel dah pun

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Hapeceit.. ada lak sekor anak makhluk berkaki empat ni.. sempat lagi tu meniti.. Haiyeee...


Enjoice...Sharing is power!!!

Khamis, 11 November 2010

Awas!!!

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 11 November 2010
Masa : 6.05 petang
Tempat : Jalan Wawasan
Mood : Aikk!!!

Balik ja dari kije nih terkejut gak nengokkan jalan depan rumah dah ditutup. Kije kije TNB. Ari Sabtu lepas ada tiang letrik terbalik depan surau ngan rumah depan rumah aku ni. Bekas rumah si Aliah la tu dedulu. Abis dikorek tanah nak tanam kabel la pulak. Nak amik gambo lebih-lebih.. hujan. Nak kuar.. dukung ziqri.. Layan aje la apa yang ada nih..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni amik dari bawah bumbung ja, hujan la.. dukung ziqri pulak tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah cam skodeng la pulak..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nak wat camner.. hujan dan dukung ziqri

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tukar lens sikit baru syiok.. asik pakai wide ja kan..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sesekali pakai zoom balik kan best..

Enjoice...Sharing is power!!!