mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label pagi. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label pagi. Papar semua catatan

Khamis, 9 Oktober 2014

Kesesakan biasa kembali di waktu pagi


Kesesakan biasa kembali di waktu pagi. Pagi ni terasa la balik kesesakan. Tu pun nasib baik cepat sikit. Kalau tak. Lagi ler teruk. Sampai ke tengah jalan besar.

Isnin, 30 Disember 2013

Pagi yang gemilang

Pagi yang gemilang. Ni pagi isnin terakhir kami di johor memulakan minggu bermula isnin. Start minggu depan dah mula ahad sebagai pemula minggu. Lawa pulak langit pagi ni. Ikut laluan terdekat. Dua hari ja tinggal untuk guna laluan ni. Pasni sekolah dah buka. Memang dah takleh lalu lagi dah. Laluan ni memang tak sampai 22km. Confirm.

Ahad, 29 Disember 2013

Sarap pagi ahad

Sarap pagi ahad. Nasi lemak kita wehhhh...

Selasa, 17 Disember 2013

Pagi yang cemerlang

Pagi yang cemerlang. Bak kata orang bijak pandai. Lepas subuh jangan tidur lagi. Teruskan urusan yang sepatutnya.


Sent from Samsung Mobile

Khamis, 5 Disember 2013

Indahnya pagi ini

Moga diberkati berterusan. Moga tempat-tempat yang dilanda musibah juga bertambah baik. Pray for Malaysia.

Sabtu, 24 Ogos 2013

Back to nature 2013 - Day 4 : Riang Ria 1 Syawal Panasonic edition


Back to nature 2013 - Day 4 : Riang Ria 1 Syawal Panasonic edition. K. Ni yang edisi kamera Panasonic a pulak ya. Majoriti atuk kedah nyer hasil tangkapan. read on...

Back to nature 2013 - Day 4 : Riang Ria 1 Syawal Nikon edition


Back to nature 2013 - Day 4 : Riang Ria 1 Syawal Nikon edition. Ni baru bebetui raya gambaq nih. Siap ada edisi samsung la, nikon la. Ahahaha... Layannnnzzzz... Kebanyakan gambo diambil oleh adik inaz pakai nikon d70s tau... Read on...

Sabtu, 17 Ogos 2013

Back to nature 2013 - Day 4 : Pagi 1 Syawal


Back to nature 2013 - Day 4 : Pagi 1 Syawal. Habis sembahyang sunat raya. Setting tempat. Bermaaf-maafan sesama keluarga. Then a short fotografi session came into place. Memang mandi flash kami pagi ni. Seronok... Read on...

Sabtu, 1 Disember 2012

Ucus : Rewang Pagi Sabtu

Pagi sabtu lepas bermula la upacara rewang di rumah den. siang ayam, gulai nangka. Ni baru sebelah pagi nih. Sebelah petangnya lagi rancak...

Ucus : Rewang Pagi Sabtu
atuk kedah pun join

Ucus : Rewang Pagi Sabtu
ayam... sambil diperatikan chef utama 

Ucus : Rewang Pagi Sabtu
muafakat membawa berkat

Ucus : Rewang Pagi Sabtu
bertambah ramai

Ucus : Rewang Pagi Sabtu
closeup

Ucus : Rewang Pagi Sabtu
dapur pun meriah

Ucus : Rewang Pagi Sabtu
goreng apa tuh

Ucus : Rewang Pagi Sabtu
nangka

Ucus : Rewang Pagi Sabtu
lagi dan lagi

Ucus : Rewang Pagi Sabtu
servis bertukar tangan

Ucus : Rewang Pagi Sabtu
iqa dan maksu timah la pulak yang ngambik gambo

Ucus : Rewang Pagi Sabtu
low angle

Ucus : Rewang Pagi Sabtu
buat apa tu bang

Ucus : Rewang Pagi Sabtu
bird eye view

Ucus : Rewang Pagi Sabtu
dan lagi

Ucus : Rewang Pagi Sabtu
tunjuk cara kat iqa ngan diri sendiri jadik model... kekeke

Ucus : Rewang Pagi Sabtu
dapur semula

Ucus : Rewang Pagi Sabtu
maksu timah in action

Ucus : Rewang Pagi Sabtu
apa agaknya adik inaz ngan ziqri buat nih

Ucus : Rewang Pagi Sabtu
apa agaknya nenek long buat nih

Ucus : Rewang Pagi Sabtu
motor atuk mis... 1malaysia tuh

Ucus : Rewang Pagi Sabtu
nenek kedah ngan nenek wi

Ucus : Rewang Pagi Sabtu
nangka kedah

Ucus : Rewang Pagi Sabtu
atuk mis

Ucus : Rewang Pagi Sabtu
kamen rider posing... kekeke

Ucus : Rewang Pagi Sabtu
little chef

Ucus : Rewang Pagi Sabtu
maksu timah pun nak jugak

Ucus : Rewang Pagi Sabtu
kak farah dan kak mira

Ucus : Rewang Pagi Sabtu
maksu timah lagi

Ucus : Rewang Pagi Sabtu
potong sayur

Ucus : Rewang Pagi Sabtu
gulai nangka

Ucus : Rewang Pagi Sabtu
dah nak siap dah



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ucus : Pagi Jemaat yang sempoi

Baru rasa tenang sikit hari ni. So, aku akan haplod semula semua yang berlangsung pada kenduri lepas. Enjoiceee...

Ni pagi jemaat lepas. Aku pun bercuti pasal nak ready untuk majlis kenduri ucu hari ahadnya. So, pepagi ni sesaja jengjalan keliling rumah sementara dok nanti yang lain mula...

Ucus : Pagi Jemaat yang sempoi
lama aku tak hapdet pasal rumah. Sian semua orang dah terhenti info pasal rumah ni. Ni la yang latest..

Ucus : Pagi Jemaat yang sempoi
Arang yang akan digunakan untuk masak esoknya

Ucus : Pagi Jemaat yang sempoi
tempat telur yang akan diisi semula ngan telur pindang yang akan diangkat malam ni

Ucus : Pagi Jemaat yang sempoi
kulat pun kena snap. nampak sangat sekeliling umah aku merantau

Ucus : Pagi Jemaat yang sempoi
sesi makan derian pun tak ketinggalan


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Jumaat, 8 Jun 2012

Gunung Baling


Pagi ni boleh pulak kabus tebal selubung Gunung Baling.. Apa laiee... Snap snap snap. Buat panorama, auto guna x8 aku jer. Nak buat lagu mana kan. Kat bawah ni aku masukkan sekeping lagi sebelum aku mula bergerak meninggalkan bumi bertuah Baling nih..

Via Blogger PC edisen


Enjoice...Sharing is power!!!