mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Mesyuarat Agung PIBG. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Mesyuarat Agung PIBG. Papar semua catatan

Sabtu, 4 Mac 2017

Mesyuarat Agung PIBG dan Majlis Anugerah Cemerlang kali ke14 SK Taman Nusa Perintis


Mesyuarat Agung PIBG dan Majlis Anugerah Cemerlang kali ke14 SK Taman Nusa Perintis. Pagi tadi majlis ni berlangsung di Dewan Sri Perintis. Aku dengan angah ja ke sini. Mama dan yang lain ke Melaka untuk majlis Pak Ngah Man. Majlis dimulakan bacaan doa sebelum diikuti dengan kata aluan daripada Guru Besar dan Yang DiPertua PIBG. Perasmian seterusnya dilaksanakan oleh Haji Khairi. Dalam ucapan perasmi, Haji Khairi merakamkan setinggi-tinggi tahniah pada pihak sekolah dan berbesar hati untuk menyumbangkan sebanyak RM20,000 untuk laluan gajah menyusur di kawasan menunggu bas dan RM1,000 untuk kelab guru. Seterusnya murid UPSR 2016 diraikan.

Mesyuarat PIBG diteruskan sebelum Majlis Anugerah Cemerlang mengambil tempat. Tahun ni memang sekolah beri keistimewaan pada lebih ramai murid. Tempat pertama hingga kelima setiap kelas dan untuk hadiah matapelajaran terbaik memang penuh nama dalam buku. Angah dapat hadiah untuk subjek seni disamping 19 orang murid tahun 4 2016 yang lain. Tu lum kira tahun dua yang paling banyak dapat hadiah subjek terbaik. Tahniah pada pihak sekolah kerana mengambil usaha yang baik dalam meningkatkan rasa penghargaan di kalangan murid. Terbaeekkk!!!!

Sabtu, 7 Februari 2015

Live blogging - Mesyuarat Agung PIBG Kali ke 12 & Majlis AnugerahCemerlang 2014

Live blogging - Mesyuarat Agung PIBG Kali ke 12 & Majlis Anugerah Cemerlang 2014


Ahad, 17 Mac 2013

Mesyuarat Agung PIBG dan Anugerah Kecemerlangan SK Taman Nusa Perintis

Mesyuarat Agung PIBG dan Anugerah Kecemerlangan SK Taman Nusa Perintis pun hari ni jugak. Habis ja program kat Pontian terus aku gerak balik. Terus sampai rumah. Tukar baju, semayang. Takkan nak pi pakai baju keparat tuh. Nampak sangat. Biar aku datang sebagai parent. Tu motto biasa aku. Kerja time kerja ja. Time parent datang sebagai parent.

Hari ni full blast betul. Penuh parking, penuh dewan. Sempat tengok dedua balqis amik anugerah. Pastu baru dibuat mesyuarat, yang bagi aku langkah yang agak silap. Parent ramai dah balik. Apapun, majlis tetap lancar. Dalam jam 6.20 petang baru habis. Tahniah pada semua parent yang kekal sampai balik. Walaupun sebahagian memang dok nunggu cabutan bertuah kan. Hehehehe...

Mesyuarat Agung PIBG dan Anugerah Kecemerlangan SK Taman Nusa Perintis

Mesyuarat Agung PIBG dan Anugerah Kecemerlangan SK Taman Nusa Perintis

inaz amik hadiah

Sabtu, 26 Mac 2011

Mesyuarat Agung PIBG & Hari Anugerah Cemerlang SKTNP1

Klik untuk gambar yang lebih besar
Iqa, kalau dah dapat buat persembahan.. hmmm..
Pagi tadi, bertempat di dewan nusa perintis, kami pakat pi reramai nak dengar isu. Keduanya nak tengok iqa ambik hadiah. Nombor dua aja.. Takpa la.. Tu yang selalu cakap ngan dia.. main bebanyak hasilnya nanti paham paham la sendiri kan. Orang lain semua pakat bertuisyen.. semua pakat nak potong awak tu.. tapi aku tak berapa nak suka sangat pasal tuisyen tu.. pelik sekarang nih.. tadika pun dah ada yang hantar tuisyen.. Bagi aku, biar la bebudak ni membesar ikut yang sepatutnya.. kecik kecik kasi can la dia bergembira dulu kan..

OK.. balik kat cerita awal.. so, mula la kita gi. cikgu norain datang cari iqa; pasal dia nak menari nanti. Pastu terus masuk dewan. lepak lepak jap sambil menyelami isu isu lepas. aku dah takde pape isu dah nak bangkit, so kita dengar ja la isu. Masa pembentangan cam biasa, suasana akan jadi panas sikit. sorang brader tu ada timbul satu isu. Pada aku dia tak kupas isu dengan detail, jadi sekolah pun tak dapat jawab dengan tepat dan memuaskan hati dia. Tu pasal dia kuar lagi, masalah dia kasi isu lain jugak.. Adoiiihh..

Pastu terus ngan bagi hadiah la pulak. Iqa cam biasa, mesti lari lari punya.. tu pasal aku suruh mama dia amik bideo.. pengalaman mengajar beb.. Dah setel semua aku dah naik bosan, penat, letih, sakit badan.. dah duduk over limit la pulak.. dari kul 7.30 pagi sampai dah dekat 1.30 pm.. lama tu beb.. Mama eager nak tunggu cabutan bertuah.. kikiki.. dedua dapat sapu.. dedua kasi iqa yang amikkan.. belasah ajer la.. sampai rumah, terus tertidur.. semua sekali pulak tu.. ish ish ish..

Browse la ke bawah nak nengok lagi 17 kepin gambo>>>>

Nak tengok lagi banyak klik sini



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kebudak tadika sayang kot tak silap aku

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
bacaan doa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
guru besar.. juga merangkap mantan cikgu mama satu ketika dulu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ydp pibg

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
perasmi mesyuarat, ahli majlis

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
kebudak tadika kasih la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
iqa dah start berjoget dah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
baru meeting mula

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
perbincangan isu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
usul gb untuk tukar kaler lencana sekolah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
persembahan silat

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ucapan gb

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ucapan perasmi hari anugerah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
kebudak cemerlang upsr

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
tokoh pelajar, la ni kat stf dan mrsm

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
iqa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
kat belakang tu hadiah cabutan bertuah.. aku dapat toto, mama dapat cawan.. iqa dapat buku (bukan hadiah cabutan ya)


Enjoice...Sharing is power!!!