mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label last day. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label last day. Papar semua catatan

Sabtu, 1 November 2014

Last day on Verifikasi Data EMIS Oktober


Last day on Verifikasi Data EMIS Oktober. Foto-foto sesi verifikasi okt. Layanzz..

Sabtu, 4 September 2010

Katerina - Last Day

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 3 September 2010
Masa : 7.00 pagi
Tempat : Parking keter
Mood : Segar bugar

Pagi ni kena la panaskan enjin keter sikit. Sesambil ambik beberapa shot kat depan katerina. Ingatkan nak jengjalan sampai ke stesen bas, amik panorama sekeliling BP; nasib la pulak hujan rintik-rintik. Tangguh dulu la projek gila aku pagi ni.

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sekali berkabus la len aku nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Masa aku amik gambo ni baru aku perasan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lepas lap ngan tisu, amik sekali lagi.. baru clear

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Keter aku depan katerina

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni ler hotel katerina yang glamer tu.. glamer murahan lam tv

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dari side sebelah sana

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nissan sebelah dia jer

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Prudential lak sebelah lagi satu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Depan lobby siap ada air pancut ngan batu asas gitu

Enjoice...Sharing is power!!!

Sabtu, 10 April 2010

Hari terakhir iqa bergelar pelajar SKTTA1

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarRabu lepas, aku memang kena gi PPD juga untuk proses lapor diri. Nak wat camner kan. Tapi nasib aku baik sikit pasal kebanyakan orang besar tiada. Jadi ambik surat arahan perlantikan dan sedia untuk lapor diri pagi esoknya.

Pagi esoknya, iqa memang dah sedia maklum pasal proses perpindahan dia. Lepas hantar dia masuk kelas, terus aku uruskan borang-borang untuk proses pertukaran iqa ke sekolah baru dia. Dah settle kat sekolah langsung aku bergerak ke PPD. Dah agak, aku terus lapor diri dan terus bertugas hari pertama di sini. Minta kebenaran untuk menguruskan hal iqa selama dua hari dan dapat. Walau macamana pun bila on-call tetap kena pergi juga. Yang buat lama hari ni sebenarnya proses kat sekolah agama dia. Aku pergi, cakap pasal pertukaran; pastu kerani dia suruh aku datang balik pukul 3.30 petang. Waaahh.. lama tu.

Pergi balik sekolah, cakap kat cikgu kelas, ambik iqa. Masa proses iqa salam ngan semua kawan dia tu aku gi jejauh; pasal nanti aku yang terlebih sedih. Lam setengah jam pastu baru aku gi balik. Ambik la gambar semua sekali sebagai kenangan. Babai semua.. Ada jodoh pertemuan boleh berjumpa lagi. Terima kasih semua..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

ps : antara semua kes pertukaran aku, yang ni la yang paling ekspress.. Tau semalamnya, hari ni dah siap bertukar terus.. esoknya dah settle semua; dari kemasukan iqa ke sekolah baru dan serah tugas.








Enjoice...Sharing is power!!!