mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Guru Penjana Transformasi Pendidikan Negara. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Guru Penjana Transformasi Pendidikan Negara. Papar semua catatan

Sabtu, 14 Mei 2011

Selamat Hari Guru 2011

Klik untuk gambar yang lebih besar
Selamat Hari Guru kepada semua guru-guru di dunia ini...
Pejam celik, pejam celik.. dah dua tahun aku tak sambut hari guru bersama bebudak sekolah. Dah lama jugak tu aku dok kat pejabat ajer kan. Nak wat camner. Handle hari guru aje la. Tahun ni kita sambut hari guru di SJKC Kuo Kuang 2 la pulak. Hari Sabtu depan, 21 Mei. Harap semua berjalan ngan baik..

Copy lagu hari guru tahun 2011 anda di sini..
Copy lagu instrumental di sini
Copy lagu minus one di sini

Lagu ni cam lagu yang hmmm... susah aku nak kata.. Copy ajer la.. Klik sekali untuk dengar, right klik dan pilih save target as untuk donlod..

Enjoice...Sharing is power!!!